וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון שורר מונה ליו"ר ועדת ההשקעות החדשה במבטחים הוותיקה; דוד ברודט יהיה יו"ר הוועדה במקפת

ניצן כהן

18.9.2003 / 13:58

בהתאם לאישור המפקח על הביטוח, מונו גם יו"רים לוועדות ההשקעות בקרן גמלאות מרכזית, בקרן החקלאים, בקרן הפנסיה של עובדי הדסה ובקרן הפנסיה של חברי אגד



המנהלים המיוחדים בקרנות הפנסיה מינו היום, בהתאם לאישור המפקח על הביטוח, ועדות השקעה חדשות. ליו"ר ועדת ההשקעות במבטחים הוותיקה מונה דורון שורר, ובמקפת ישמש דוד ברודט יו"ר ועדת ההשקעות. פרופ' אלעזר ברקוביץ' מונה ליו"ר ועדת ההשקעות בקרן גמלאות מרכזית, דורון גרינברג בקרן החקלאים, פרופ' יוג'ין קנדל בקרן הפנסיה של עובדי הדסה, ובנימין זינגר ישמש כיו"ר ועדת ההשקעות של קרן הפנסיה של חברי אגד.



בחודשים האחרונים פועל המפקח על הביטוח למינוי מנהלים מורשים לקרנות הפנסיה הוותיקות שנקלעו לגרעונות קשים, עד כדי חשש שחלקן לא יוכלו לפרוע את התחייבויותיהן לעמיתים. כחלק מהרפורמה בענף הפנסיה החליטה הממשלה להעלות את גיל היציאה לפנסיה (בהתאם לעלייה בתוחלת החיים בישראל), כך שגם גברים וגם נשים ייצאו לפנסיה (באופן הדרגתי) בגיל 67 לעומת הנהוג היום - בגיל 65 לגבר, ו-60 לאישה.



יצוין שדורון שורר, מי שמונה ליו"ר ועדת ההשקעות בקרן מבטחים הוותיקה, שימש בעבר כמפקח על הביטוח באוצר, ואילו דוד ברודט שימש בעבר כמנכ"ל משרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully