וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.בי.אי: אגיס צפויה לקבל בקרוב שני אישורים חדשים מה-FDA

ניצן כהן

18.9.2003 / 14:59

האנליסטית אלה אלקלעי מעריכה שהאישורים שתקבל החברה יתרמו משמעותית למכירותיה ורווחיותה כבר ברבעון הרביעי של 2003. מעלה את מחיר היעד של המניה ל-107 שקל

האנליסטית אלה אלקלעי מבית ההשקעות אי.בי.אי חוזרת על המלצת הקנייה למניית אגיס, ומעלה את מחיר היעד שלה ל-107 שקל לטווח של שנה. אלקלעי מעריכה שבשבועות הקרובים תקבל החברה שני אישורים סופיים ממנהל המזון והתרופות האמריקאי. אגיס צפויה להתחרות בטבע במוצר ה-Mupirocin הגנרי, אולם המוצר השני שאישור לגביו יתקבל, ככל הנראה, בשבועות הקרובים, צפוי להיות בעל תרומה משמעותית למכירות והרווחיות של החברה כבר ברבעון הרביעי של השנה.

"אגיס נמצאת בתנופת צמיחה. לחברה מספר מנועי צמיחה, שהעיקרי הוא צבר של 10 מוצרים בהגשה ב-FDA. בנוסף צפויה ב-2004 צמיחה משמעותית בפעילות החברה בתחום ה-API. ברבעון השלישי, מעריכים באי.בי.אי, תהיה ירידה מסוימת בהיקף הפעילות ביחס לקצב הצמיחה בתחילת השנה, אולם במקביל צפויה החברה לקבל שני אישורים שיחזירו אותה לצמיחה.

אלה אלקלעי מעריכה עוד כי בשנה הבאה תקבל אגיס עוד 7-8 אישורים לייצור ושיווק של גרסאות גנריות לשוק האמריקאי. "תמיכה נוספת בצמיחה של החברה תתקבל במידה שיתקבלו אינדיקציות חיוביות לגבי יציאת ה-FLONASE לשוק הגנרי לקראת אמצע השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully