וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיאנה חתמה על הסכמים לביצוע עבודות ימיות בהיקף של כ-36 מיליון שקל

אלי דניאל

18.9.2003 / 15:22

9 מיליון שקל יתקבלו בגין עבודות חפירה ימיות במתקני חברת החשמל המצויים לאורך קו החוף; כ-27 מיליון שקל יגיעו מהתקנת צינור ימי במתקן ההתפלה של קבוצת VID המוקם באשקלון



לאחר שציינה בדו"חותיה לרבעון השני של השנה כי היא מנהלת מגעים בנוגע לעסקות בהיקף של כ-90 מיליון שקל, מדווחת היום חברת אוקיאנה , העוסקת בביצוע עבודות הנדסה ימיות ובייצור מערכות מחשב ומערכות ניווט, על חתימתם של שני הסכמים חדשים, בנוגע לביצוע עבודות ימיות בהיקף של כ-36 מיליון שקל.



ההסכם הראשון אשר נחתם עם חברת החשמל נוגע לביצוע עבודות חפירה ימיות במתקניה של החברה המצויים לאורך קו החוף. ההיקף הכספי של עבודות אלה מסתכם בכ-9 מיליון שקל.



ההסכם השני נחתם עם שותפות OTID Deasalination והוא מתייחס להתקנת צינור ימי במתקן ההתפלה באשקלון, אותו מקימה קבוצת VID, פרויקט שהיקפו הכספי מסתכם בכ-9 מיליון יורו. אוקיאנה תבצע את העבודות בשיתוף צד שלישי, וחלקה בו יעמוד על 60%.



להסכם החדש מצטרף פרויקט נוסף, אותו מבצעת החברה בתחום ההתפלה. כך, קונסורציום Via Maris בו שותפה החברה בשיעור של 5%, יקים בפלמחים מתקן להתפלת מי ים, בהיקף ייצור של 30 מיליון מ"ק לשנה.



קונסורציום Via Maris זכה גם במכרז של מקורות להקמת מתקן התפלת מי ים באשדוד, בהיקף של 45 מיליון מ"ק לשנה, אך בחודש שעבר העביר הקונסורציום לקבוצת ברן ול-Ionics את הזכות להקים את מתקן ההתפלה, אשר עלותו נאמדת בכ-95 מיליון דולר.



להסכמים החדשים עשויה להיות השפעה משמעותית על החברה, אשר מכירותיה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-26 מיליון שקל, והמכירות בשנת 2002 כולה הגיעו ל-61 מיליון שקל. את ששת החודשים הפותחים של 2003 סיימה אוקיאנה עם רווח נקי של כ-1.7 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully