וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת סבן קפיטל גרופ רכשה אחזקות בקבוצת ההפקה טלית תקשורת

ערן גבאי

18.9.2003 / 15:57

טלית תקשורת עוסקת בהפקת ערוצי טלוויזיה, ייצוג ערוצים זרים, הפקת סדרות טלוויזיה בישראל ובחו"ל והפצה ומסחור של זכויות טלוויזיוניות

קבוצת סבן קפיטל גרופ הודיעה היום שהיא רכשה אחזקות בקבוצת טלית תקשורת. לאחרונה רכשה קבוצת סבן קפיטל גרופ את אחזקות השליטה בחברת פרוזיבן סאט 1 הגרמנית, אחת מרשתות הטלוויזיה הגדולות באירופה, המהווה כ-50% משוק הפרסום בטלוויזיה בגרמניה.

חיים סבן מסר "אנו שמחים על השותפות שנעשתה עם יהודה טלית וקבוצת טלית תקשורת. קבוצת טלית מהווה גורם חשוב בשוק התוכן והטלוויזיה בישראל. אנו מצפים לשיתוף פעולה פורה ורואים בהשקעה סגירת מעגל של חברות רבת שנים שבאה בעקבות שותפות של 12 שנה שהסתיימה בשנת 1973".

לדברי יהודה טלית, הכניסה של סבן לשותפות בקבוצה תחזק את מעמדה של טלית תקשורת כגורם מרכזי בשוק התוכן והטלוויזיה בישראל ותסייע בהרחבת הפעילות הבינלאומית של הקבוצה.

קבוצת סבן היא חברת השקעות פרטית המתמחה בתעשיית התקשורת והבידור. החברה נוסדה על ידי חיים סבן ב-2001 בלוס אנג'לס. ב-2001 מכר חיים סבן את רשת פוקס פמילי לתאגיד וולט דיסני בעבור 5.2 מיליארד דולר. כמו כן, בבעלות קבוצת סבן חברת מוסיקה SABAN MUSIC GROUP.

טלית תקשורת היא אחת מקבוצות ההפקה הגדולות בישראל. הקבוצה עוסקת בהפקת ערוצי טלוויזיה מקוריים, ייצוג של ערוצים זרים מהמובילים בעולם, הפקת סדרות טלוויזיה בישראל ובחו"ל, הפצה ומסחור של זכויות טלוויזיוניות בינ"ל וייצוג אומנים.

לקבוצה אחזקות בערוץ הקבוצות המשודר בכבלים ובלוויין, בערוץ הנוער YTV של שידורי הלוויין ובחברת TV Mall שקיבלה לאחרונה רישיון בלעדי לשידור ערוץ קניות אינטראקטיווי.

הקבוצה מייצגת בישראל את FTV - ערוץ האופנה הבין-לאומי; את רשת השידור הצרפתית 5TV, את ערוץ המוסיקה MEZZO, את ערוץ MOTORS, ואת ערוצי המוסיקה האירופיים MCM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully