וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מיקרוסיסטמס הודיעה על קיצוץ של 1,080 משרות

סוכנויות הידיעות

18.9.2003 / 21:53

הקיצוץ בסך 3% מכוח העבודה מהווה חלק מתוכנית ניצול משאבים של החברה הכולל העסקת עובדים חדשים באזורי צמיחה והשקעה



חברת סאן מיקרוסיסטמס, יצרנית המחשבים והתוכנה, הודיעה היום על קיצוץ נוסף של 1,080 משרות, 3% מכוח העבודה של החברה, במאמץ מתמשך לעודד רווחיות על אף חולשת השווקים.



"ההחלטה האסטרטגית הזו מהווה חלק מתוכנית מקיפה של ניצול משאבים באופן היעיל ביותר על מנת להתמודד עם הצרכים העסקיים הבסיסיים ביותר", מסרה החברה. בסוף הרבעון דיווחה החברה על 36 אלף עובדים, זאת לעומת 43,683 בסוף שנת 2001.



דוברת החברה, מרי גו פטרי, אמרה כי רוב הקיצוץ יבוצע במהלך הרבעון הנוכחי, וחלקו הקטן במהלך הרבעון הבא וזה שאחריו, בהתאם לחוקי התעסוקה השונים במדינות השונות בהן עובדת החברה.



כמו כן מסרה החברה כי היא מתכוונת להעסיק עובדים חדשים באזורי צמיחה אסטרטגיים. פטרי סרבה לציין מקומות ספציפים של קיצוץ או העסקה. "למרות שאנו מקצצים משרות במקומות מסוימים, אנו מעסיקים במקומות אחרים, אנו למעשה מעבירים את המשרות לאזורי צמיחה והשקעה שלנו", היא אמרה.



ברבעון האחרון, אשר הסתיים ב-30 ביוני, רשמה סאן רווח של 12 מיליון דולר על בסיס הכנסות של 2.98 מליארד דולר, זאת לעומת רווח של 61 מיליון דולר על בסיס הכנסות של 3.42 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully