וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ייכשלו המגעים בין קשת ליוסי מימן ייתכן מכרז מחודש על ערוצים 10 ו-2

הדר חורש

19.9.2003 / 8:13

מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר: לעת עתה יש לאפשר לבעל השליטה בערוץ 10, יוסי מימן, למצות את המהלכים להצלת הערוץ בהתאם לתנאי הרישיון שבידיו



הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו צפויה לקיים מכרזים מחודשים על ערוץ 2 וערוץ 10, אם ייכשלו המגעים לשיקומה של ישראל 10, זכיינית הערוץ - כך אמר אתמול מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר.



עם זאת הוסיף שקלאר כי לעת עתה יש לאפשר לבעל השליטה בערוץ 10, יוסי מימן, למצות את המהלכים להצלת הערוץ בהתאם לתנאי הרישיון שבידיו.



למרות הכרזותיהם של נאמני ערוץ 10 על משקיעים המתעניינים באפשרות להצטרף לערוץ, מסתמנת חברת קשת, זכיינית ערוץ 2, כאופציה הריאלית היחידה לשותפות עם מימן. שקלאר אמור להיפגש היום עם מנהלי קשת כדי לדון בהשלכות האפשריות של צעד זה.



מעבר של קשת לערוץ 10 יחייב את הזכייניות הנותרות בערוץ 2, רשת וטלעד, להיערך לשידורים של שלושה-ארבעה ימים בשבוע.



בענף התקשורת מעריכים כי השינוי יגרום לחידוש דרישתן של רשת וטלעד להאריך את הזיכיונות שלהן מעבר למועד פקיעתם הנוכחי, בחודש נובמבר 2005. משרד המשפטים מתנגד להארכה נוספת של הזיכיונות של שתי החברות ללא מכרז.



קשת צידדה בעבר בקיום המכרז המחודש על ערוץ 10, ואולם נראה כי מנהליה שוב אינם דורשים מכרז כזה.



בקשת יעדיפו הסכם שיותיר את קבוצת מרחב של יוסי מימן כשותפה בהשקעות הנדרשות בערוץ.



עמי גניגר, בעל השליטה בקבוצת תיא, אמר אתמול כי הידיעות על מגעים שונים המתנהלים בינו לבין קבוצת מימן על רכישת מחצית ממניות ערוץ 10 בהשקעה של 20 מיליון דולר, הן "רחוקות מהמציאות".



גניגר הביע בעבר את נכונותו לדון בהשקעה בערוץ 10, ואף קיים שיחות בעניין זה עם קבוצת מימן ועם נאמני הערוץ. לפי ההערכות עשויה תיא להצטרף לערוץ 10 כמשקיע במסגרת קבוצה או להצטרף לאחת מזכייניות ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully