וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צפי לירידות קלות בפתיחה על רקע סופת ההוריקן "איזבל"; אי.סי.איי תיסחר על רקע חוזה של לייטסקייפ

עידו אלון

19.9.2003 / 23:53

לדברי מקורבים, לייטסקייפ זכתה בחוזה באוקראינה בסך 7-8 מיליון דולר; ארוטק דיווחה השבוע על מספר חוזים לחטיבת מדמי הירי שלה; גיוון אימג'ינג הודיעה על חדירה לשוק האוסטרלי



לאחר עליות נאות אתמול, שהביאו את מדד נאסד"ק אל מעבר לרף ה-1,900 נקודות - עשויים המדדים לפתוח את המסחר בירידות. מספר אירועים ישפיעו היום על כיוונו של המסחר, ובהם פקיעת האופציות והחוזים העתידיים כמו גם הסופה העזה "איזבל" שמשתוללת בחוף המזרחי. סופה זו גורמת להפסקות חשמל, שעשויות לפגוע בעבודתם של ברוקרים בחוף המזרחי ולפיכך גם במחזורי המסחר.



לפי החוזים העתידיים, עשוי נאסד"ק לפתוח בירידה קלה של 0.3% וסטאנדרד אנד פורס עתיד לפתוח אף הוא בירידה של 0.3%. דאו ג'ונס פתח את שבוע המסחר ברמה של 9,471.55 נקודות ונאסד"ק החל אותו ברף של 1,855.03 נקודות. ביום מסחר רגוע, שניהם עשויים לסיים את השבוע בעליות.



חלק מהמניות הישראליות ריכזו השבוע מחזורי מסחר מפתיעים. אי.סי.איי היתה אחת מהן, עם עלייה של 11% אתמול שהשלימה זינוק של יותר מ-80% מתחילת השנה. מקור המקורב לחברה מסר אתמול כי החטיבה האופטית לייטסקייפ זכתה בחוזה באוקראינה בהיקף של 7-8 מיליון דולר, וכי התקנת המערכות תחל באוקטובר. חטיבה זו רשמה הכנסות של 40 מיליון דולר ברבעון השני של 2003, כ-39% מהכנסותיה של אי.סי.איי.



עליות חדות היו גם מנת חלקה של ארוטק , שדיווחה השבוע על מספר חוזים לחטיבת מדמי הירי שלה (IES). בעקבות זאת, טיפסה המניה לרמה של 1.3 דולרים, המשקפת לחברה המפסידה שווי שוק של 49 מיליון דולר.



מנגד, מניה שלא הושפעה מהודעה חיובית היא גיוון אימג'ינג , שממשיכה לדשדש במעט מעל מחיר הנפקתה באוקטובר 2001, שהיה 12 דולר. החברה דיווחה כי גלולת הווידיאו שלה, המאפשרת זיהוי אי סדירויות במעי הדק, נכנסה לסל הבריאות האוסטרלי. בכך מיתווספים 20 מיליון תושבי אוסטרליה למאגר המבוטחים הזכאים להחזר או סבסוד עבור השימוש בגלולה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully