וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה העסקה למכירת הבינלאומי; היום חילופי הדירקטורים והיו"ר

שלומי שפר

21.9.2003 / 9:11

יו"ר הבנק, שלמה פיוטרקובסקי, צפוי לפרוש מתפקידו ובמקומו יתמנה יהושע רוזנצוויג; צדיק בינו צפוי להתמנות לדירקטור; צפויים מינויים נוספים מטעמן של משפחות ליברמן ובינו



עסקת מכירת השליטה בבנק הבינלאומי הראשון נסגרה בסוף השבוע, כחמישה חודשים לאחר שנחתמה. קבוצת בינו-ליברמן העבירה המחאה בסך של כ-90 מיליון דולר למשפחת ספרא וקיבלה את השליטה בחברת האחזקות פיבי - בעלת השליטה בבנק הבינלאומי. דירקטוריון הבנק צפוי להתכנס היום ולהחליט על סבב מינויים חדש.



יו"ר הבנק, שלמה פיוטרקובסקי, צפוי לפרוש מתפקידו ובמקומו יתמנה עו"ד יהושע רוזנצוויג; צדיק בינו, מבעלי השליטה בבנק, צפוי להתמנות לדירקטור בבנק. כן צפויים מינויים נוספים מטעמן של משפחות ליברמן ובינו. מנכ"ל הבנק, דוד גרנות, יישאר בתפקידו. שינויים יהיו גם בחברת האחזקות פיבי, שם צפוי המנכ"ל זאב פלדמן, להיות מוחלף במנכ"לית בינו הולדינגס, רו"ח סמדר ברבר, יד ימינו של בינו, בעל השליטה בחברה.



בינו רכש את הבינלאומי לפי שווי של כ-1.6 מיליארד שקל, המגלם לבנק שווי של כ-50% מההון העצמי שלו. קבוצת בינו-ליברמן התמודדה על רכישת הבנק מול קבוצת גורביץ-פיוטרקובסקי. מנחם גורביץ, בעל השליטה בחברת הביטוח מנורה, פעל לרכישת השליטה בבנק יחד עם היו"ר פיוטרקובסקי.



הקבוצה היתה מוכנה לשלם למשפחת ספרא מחיר דומה לזה ששילמה קבוצת בינו-ליברמן, שהקדימה אותה במירוץ לרכישת הבנק. עם סיום תפקידו כיו"ר הבנק, ימשיך פיוטרקובסקי בתפקידו כיו"ר חברת סלקום, שבשליטת משפחת ספרא וחברת בל-סאות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully