וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס שוקלת לא להאריך את חוזה השכירות ברמת החייל

עינב בן יהודה

21.9.2003 / 10:13

לקומברס 8 בניינים ברמת החייל. החלופות שנבדקות: רעננה, יקום, מתחם האירפורט סיטי הסמוך לנתב"ג, וקרית אריה בפתח תקווה

הנהלת קומברס שוקלת שלא להאריך חוזה השכירות ברמת החייל, והחלה בבחינת חלופות עתידיות למיקום משרדי החברה, וזאת על מנת לצמצם בעלויות החברה.

כיום ממוקמים משרדי החברה ברמת החייל בתל אביב, וקומברס משלמת עבור 8 הבניינים, ששטחם 55 אלף מ"ר, דמי שכירות של 17 דולר למ"ר. חוזה השכירות של קומברס, המעסיקה כ-1,900 עובדים בישראל, צפוי להסתיים בסוף 2005. הנהלת החברה סיירה במספר אתרים הנבחנים כחלופות אפשריות: רעננה, יקום, מתחם האירפורט סיטי הסמוך לנתב"ג, וקרית אריה בפתח תקווה.

בבעלות קומברס שטח של 40 דונם באזור התעשייה ברעננה אותו רכשה ב-2000. החברה תיכננה להקים על שטח זה את "קרית קומברס" - פרויקט הכולל 100 אלף מ"ר בנוי וחניון תחתי של כ-120 אלף מ"ר נוספים, אך החליטה להקפיא פרויקט זה. על פי הערכות, היתה אמורה החברה להשקיע בפרויקט כ-120-150 מיליון דולר. האפשרות להקים "קרית קומברס", נתפסת כפחות ריאלית משאר החלופות בעקבות העלויות הגבוהות הכרוכות בה, והחשש כי הבנייה לא תסתיים עד המועד בו אמורה קומברס לפנות משרדיה ברמת החייל.

לאחרונה פורסם כי החברה מחדשת את החיפוש אחר שטח של 50 אלף מ"ר להקמת "קרית קומברס" - כחלק מהחיפוש העבירה החברה לכמה יזמים גדולים שבבעלותם קרקע, דרישות למפרטים טכניים; בין היזמים, חברת אס.ג'י.אס, הנהלת מתחם אירפורט סיטי ופארק אזורים. החברה אף פנתה לחברת מ.א.ן נכסים העוסקת בייעוץ בתחום הנדל"ן המסחרי, ומנכ"ל מ.א.ן, ג'קי מוקמל, ירכז עבורה את הטיפול באיתור השטח להקמת הקריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully