וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סאנדיי טיימס": פול רייכמן תומך בהצעת הרכש של גולדמן סאקס ומורגן סטנלי עבור קאנארי וורף

סוכנויות הידיעות

21.9.2003 / 12:13

מייסד ויו"ר חברת הנדל"ן הבריטית, המחזיק ב-7.75% ממניותיה, התחייב לתמוך בהצעת הרכש שכבר זכתה לתמיכת משפחת גליק, המחזיקה ב-14.5% מהמניות



פול רייכמן, מייסד ויו"ר קאנארי וורף, תומך בהצעת הרכש של גולדמן סאקס ומורגן סטנלי עבור חברת הנדל"ן הבריטית. כך דיווח היום "סאנדיי טיימס".



רייכמן, המחזיק ב-7.75% ממניות קאנארי, התחייב לתמוך בהצעת הרכש המשותפת של שני בנקי ההשקעות, אשר כבר זכתה לתמיכת בעלי המניות הגדולים ביותר בקאנארי, משפחת גליק - שושלת יהלומנים מניו יורק המחזיקה ב-14.5% מהמניות.



קאנארי וורף (סימול CWG.L), שהקימה את המרכז הפיננסי של לונדון על גדות נהר התמזה, הכולל את הבניין הגבוה בבריטניה, נסחרת בבורסת לונדון בשווי של 2.5 מיליארד דולר וכורעת תחת נטל חובות של 5.3 מיליארד דולר. החברה הוקמה בידי חברת הנדל"ן אולימפיה אנד יורק של האחים רייכמן, אך כתוצאה מהמיתון שפקד את בריטניה בראשית שנות ה-90 פשט הפרויקט את הרגל, והשליטה עליו עברה לידי הבנקים. מאוחר יותר רכשו האחים רייכמן, יחד עם משקיעים נוספים, בהם בני שטיינמץ, את החברה מן הבנקים, והנפיקו אותה בבורסת לונדון.



גולדמן סאקס ומורגן סטנלי, ששקלו בעבר הצעות רכש נפרדות אך הגישו בסופו של דבר הצעת רכש משותפת באמצעות זרועות ההשקעות שלהם בתחום הנדל"ן המנהלות נכסים בשווי 50 מיליארד דולר, מתחרות בקבוצת הנדל"ן והאנרגיה הקנדית ברסקן קורפ (Brascan Corp), המחזיקה ב-9% ממניות קאנארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully