וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגלובק נכנסת לתחום הפיצות הקפואות בהשקעה של 7 מיליון דולר

איילה צורף

21.9.2003 / 12:23

הכניסה - תחת המותג "מהתנור באהבה". תשקיע מיליון דולר בהחדרת המותג, באמצעות רגב-קויצקי. היעד: 25% מהשוק בתוך שנה

חברת זוגלובק הכריזה על כניסתה לשוק הפיצות הקפואות, תחת שם המותג "זוגלובק - מהתנור באהבה". את מוצריה תייצר החברה בקיבוץ ברור חיל, במסגרת חברת שהקימה - "טעם ארצנו", הנמצאת 85% בבעלות זוגלובק, ו-15% בבעלות הקיבוץ, שייצר עד כה את המוצרים תחת המותג "דקו".

שוק הפיצות הקפואות נאמד ב-170 מיליון שקל בשנה, כ-70% מהם נמכרות ברשתות השיווק, והשאר בשוק הקר. כיום שולטת בשוק תנובה, עם המותג "מעדנות", והיא מחזיקה כ-60% מהשוק. קבוצת נטו, עם המותג שלושת האופים מחזיקה כ-10% מהשוק, והיתר נמצא בידי דקו, ומותגים פרטיים.

לדברי ראובן משכית, מנכ"ל זוגלובק, "מטרת החברה היא להגיע בשנה הראשונה לפעילות, לנתח שוק של כ-25%, ולשם כך הקצתה החברה כ-7 מיליון דולר, מהם כמיליון דולר יושקעו בפרסום". עד כה עסקה זוגלובק בייצור פיצות קפואות תחת המותג "בית בכפר" - מותג זניח, שלא הושקעו בו תקציבי פיתוח, שיווק וכו', ובמקומות הבודדים שהוא עדיין נמכר, הוא יורד מן המדפים.

עם רכישת פסי הייצור של קיבוץ ברור חיל, העבירה זוגלובק למפעל החדש את ייצור כל מוצרי המאפה שלה: בורקסים, בצק עלים, מלאווח, ג'חנון ועוד. "המעבר למפעל כלל שדרוג של קווי הייצור הקיימים, רכישת קווי ייצור חדישים בעלי טכנולוגיה מתקדמת, הכפלת מצבת כוח אדם ופיתוח מוצרים ואריזות נוחות חדשות לצרכן", אמר משכית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully