וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"לית הטבלואידים הבריטית טריניטי מירור בוחנת לפחות שבע הצעות לרכישת כל עיתוניה באירלנד

סוכנויות הידיעות

21.9.2003 / 12:59

בין מגישי הצעות הרכש: חברות ההון סיכון 3i ו-HgCapital והמו"לים תומאס קרוסבי מדיה ואינדיפנדנט ניוז אנד מדיה - כאשר האחרונה שבהן הציעה 65 מיליון דולר, לפי ה"אובזרוור"



טריניטי מירור, מו"לית הטבלואידים הבריטית, בוחנת לפחות שבע הצעות שקיבלה לרכישת כל העיתונים שהיא מוציאה לאור באירלנד, בעקבות סגירת סבב הצעות הרכש הראשון בשבוע שעבר. כך דיווח היום "אובזרוור" הבריטי.



מירור, המוציאה לאור את העיתונים "דיילי מירור", "פיפל" ו"סאנדיי מירור" ו-240 כותרים איזוריים, קיבלה הצעת רכש בהיקף של 65 מיליון דולר מחברת אינדיפנדנט ניוז אנד מדיה של איל ההון טוני אוריילי, עבור כל החזקותיה באירלנד, פרט לעיתון שלה בעיר בלפסט. אוריילי, אשר כבר מחזיק בעיתון "בלפסט טלגרף", מבקש בכך להימנע ממכשולים רגולטוריים לעסקה.



הצעות רכש נוספות הוגשו על ידי המנכ"ל לשעבר של פייננשל טיימס, דיוויד פאלמר, בתמיכת חברת ההון סיכון HgCapital, על ידי חברת ההון סיכון 3i, כמו גם על ידי תומאס קרוסבי מדיה, המחזיקה בעיתון "אייריש אקסמינר".



טריניטי, קבוצת העיתונות הגדולה בבריטניה, סבלה מירידה ברווחיה בעקבות נפילה בתפוצה ועלייה בהוצאות הדפוס. ביולי 2002 קיצצה הקבוצה 800 משרות עקב ירידה של 10% ברווח הרבעוני, והודיעה על תוכנית ארגון מחדש להקטנת העלויות התפעוליות ב-2002 ב-39 מיליון דולר, וב-50 מיליון דולר ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully