וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטגוריה הבאה אליה תיכנס זוגלובק: דגים קפואים

איילה צורף

21.9.2003 / 13:06

החברה הגישה הצעה לרכישת פעילות "שף הים" של פוד קלאב, הנמצאת תחת ניהולו של כונס נכסים; "גם אם לא נזכה במכרז, נמצא דרך להיכנס לקטגוריה"



"הקטגוריה הבאה אליה תיכנס זוגלובק תהיה תחום הדגים", כך אמר היום ראובן משכית, מנכ"ל זוגלובק, במסגרת מסיבת עיתונאים להשקת מותג הפיצות הקפואות של החברה.



"בנוסף לקו הפיצות הקפואות, קיבלנו החלטה אסטרטגית להיכנס לתחומים נוספים, ולא להישאר רק בתחומים בהם אנו משחקים כיום. באחרונה הגשנו הצעה לרכוש את פעילות "שף הים", במסגרת המכרז שנערך על פעילות פוד קלאב, שעברה לניהול כונס נכסים".



לדבריו, גם אם החברה לא תזכה במכרז, היא תמצא דרך אחרת להיכנס לקטגוריה. כיום מנהלת זוגלובק פעילות דגים קפואים מינימלית ולא ממותגת.



עד כה הוגשו מספר הצעות לרכישת פעילות שף הים, בהן של חברת פרסקו תעשיות מזון, בבעלות משפחת פושקרנה - בעליה של רשת המסעדות טנדורי, יוניליוור ישראל וקבוצת נטו.



היום הודיעה החברה על כניסה לפעילות בשוק הפיצות הקפואות. "הכניסה לשותפות עם קיבוץ ברור חיל מהווה סנונית ראשונה במסגרת האסטרטגיה של זוגלובק לרכישת מפעלים וכניסה לשותפויות נוספות, אשר יהוו חטיבות יצרניות ומרכזי רווח נפרדים, תחת מטריית המותג של זוגלובק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully