וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד ממשיכה לקנות נכסים של מפעלי פלדה: תרכוש כ-37 דונם בעכו תמורת כ-7.6 מיליון שקל

אלי דניאל

21.9.2003 / 13:52

הרכישה תתבצע לאחר שהתקבל אישור בית המשפט המחוזי בחיפה; כמו כן, החברה תשכור ממפעלי פלדה שטח של כ-88 דונם למשך תקופה של שנתיים במהלכה היא תוכל לרכוש שטח זה



חברת חד , העוסקת בייצור ובעיבוד של מגוון מוצרי מתכת לענף הבניין, הודיעה הבוקר כי בית המשפט המחוזי בחיפה אישר למפרק של חברת מפעלי פלדה להיענות להצעה אותה הפנתה החברה בנוגע לרכישה ושכירה של שטחי קרקע, המצויים בבעלות מפעלי פלדה בעכו.



בהתאם לאישור בית המשפט, החברה תרכוש שטח של כ-37 דונם בתמורה לכ-7.6 מיליון שקל בתוספת מע"מ והפרשי הצמדה למדד מיום הגשת ההצעה למפרק מפעלי פלדה. כמו כן, חד תשכור ממפעלי פלדה שטח של כ-88 דונם לתקופה של שנתיים, הניתנת לקיצור. לחד ניתנה האופציה לרכוש את השטח שיושכר לה במהלך תקופת השכירות או עם סיומה. בנוסף, יצרנית המתכת קיבלה אופציה לרכוש קרקע נוספת המצויה בעכו בשטח של כ-3.7 דונם.



נזכיר כי במהלך הרבעון הראשון של השנה השלימה חד את רכישת ציוד מפעל ההתכה של מפעלי פלדה בתמורה לכ-4.2 מיליון שקל (בתוספת מע"מ), וזאת לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים התנגד למכירת הציוד לחברת יהודה רשתות.



חד סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2003 עם מכירות בהיקף של 323.6 מיליון שקל - גידול של 16% לעומת התקופה המקבילה. בשורה התחתונה הרוויחה החברה בתקופה זו כ-1.1 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully