וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וב אינפו: גידול של 16% במספר המשרות החדשות באוגוסט-ספטמבר בהשוואה לתקופה המקבילה

עינב בן יהודה

21.9.2003 / 15:16

מנכ"ל החברה: הגידול בהיצע המשרות בתקופת הקיץ והחגים לא מאפיין את פעילות הגיוס בשנים קודמות; היצע המשרות באוגוסט-ספטמבר 2002 היה נמוך ב-50% בהשוואה לאותם חודשים ב-2001



חברת ג'וב אינפו, המתמחה בהשמות בענף ההיי-טק ובמדעי החיים, מדווחת על גידול של 16% במספר המשרות שהוצעו באמצעותה במהלך אוגוסט-ספטמבר, בהשוואה לאוגוסט-ספטמבר 2002. מנתוני החברה עולה כי באוגוסט-ספטמבר ב-2002 היה היצע המשרות נמוך בכ-50% בהשוואה לשנת 2001. כעת מספר המשרות המוצעות על ידי החברה עומד על 1,158.



דליה קריאף גורסטמן, מנכ"ל ג'וב אינפו, מציינת שהגידול במספר המשרות החדשות בתקופה זו, טרום החגים, חריג ואינו מאפיין את פעילות הגיוס בשנים קודמות. לדבריה, חודשי הקיץ והחגים מאופיינים כתקופה אשר בה ממעטות רוב החברות לגייס ולקלוט עובדים חדשים.



קריאף מציינת כי הגידול שחל באוגוסט-ספטמבר בהיצע המשרות נובע מהצטרפות של עשרות חברות חדשות למעגל החברות המגייסות.



כמו כן, מציינת קריאף, באוגוסט-ספטמבר הצטרפו משרות חדשות למעגל המשרות, כולל מנהלי כספים בכירים. בנוסף, כך עולה מנתוני החברה, ניתן להצביע על ביקוש למנהלי פיתוח, אנשי QA ומהנדסי REAL TIME, מהנדסי אלקטרוניקה, מנהלי תחום חומרה, מהנדסי ASIC ו-VLSI, מנהלי פיתוח אינטרנט, פיזיקאים, מנהלי הנדסה ומנהלי תפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully