וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקסנבורג מבקש להגדיל אחיזתו באינוונטק - לפידות מפרסמת הצעת רכש מיוחדת ל-8% ממניות קרן ההון סיכון

אלי דניאל

22.9.2003 / 8:45

מציעה לשלם לבעלי המניות באינוונטק מחיר של 2.7 שקלים למניה - 2% מתחת למחיר השוק ו-31% מתחת להונה העצמי; עלות ההצעה - 4.1 מיליון שקל



חברת לפידות הנמצאת בשליטת יעקב לוקסנבורג, מפרסמת הבוקר הצעת רכש מיוחדת לרכישתן של מניות המהוות 8% מהונה המונפק של אינוונטק .



לפידות, אשר מחזיקה כיום בכ-25% מהון המניות של אינוונטק, מציעה לשלם לבעלי המניות של קרן ההון סיכון סך של 2.7 שקלים למניה - 2% פחות ממחיר השוק. המחיר אותו מציעה לפידות משקף לאינוונטק שווי של כ-51.7 מיליון שקל, נמוך ב-31% מהונה העצמי של הקרן. ראוי לציין כי מאז ראשית החודש, עת רכשה לפידות את מרבית החזקותיה של גרין באינוונטק (16% ממניות הקרן), טיפסה המניה בלמעלה מ-50%.



התחייבותה של לפידות לרכישת מניות במסגרת הצעת הרכש, מותנית בכך שבעלי מניות המחזיקים בלפחות 5% מהון המניות של אינוונטק ייענו להצעתה, שאם לא כן, לפידות לא תרכוש מניות נוספות של הקרן. במקרה של הצלחת הצעת הרכש, תידרש לפידות להשקיע כ-4.1 מיליון שקל ברכישתן של המניות. המועד האחרון להיענות להצעת הרכש נקבע ל-13 באוקטובר 2003.



מכיוון שמדובר בהצעת רכש מיוחדת, הרי שבהתאם לסעיף 331 לחוק החברות, התשנ"ט-1999, ההצעה תתקבל רק אם מספר קולותיהם של בעלי מניות שיסכימו לה, יעלה על מספרם של המתנגדים.



נזכיר כי לאחר שרכשה את מרבית החזקותיה של גרין באינוונטק, מסר יעקב לוקסנבורג ל-TheMarker כי "זוהתה על ידינו הזדמנות קנייה במחיר סביר המשקף לחברה את שווי המזומנים שלה בערך. מכיוון שבעל השליטה הקודם בחר לצאת מהחברה החלטנו שיש מקום להגדיל את אחזקותינו בה".



על פי ההערכות, אחת הסיבות העיקריות להתעניינות של לפידות באינוונטק נוגעת להחזקתה של זו בכ-10.6% מהון מניותיה של נובה מכשירי מדידה , ולרווח "על הנייר" שנוצר לה בגין השקעה זו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully