וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבלייז סמיקונדקטור ו-TTPCom יפתחו יחד פתרון מולטימדיה שלם ליצרני טלפונים סלולריים

אילן מוסנאים

22.9.2003 / 9:35

יפתחו שתי פלטפורמות, המכוונת לספק יכולות מולטימדיה לטלפונים ניידים "חכמים"; אמבלייז דיווחה הבוקר על הכנסות של 3.8 מ' ד' והפסד של 25.2 מ' ד' במחצית הראשונה של 2003



חברת אמבלייז סמיקונדטור, מקבוצת אמבלייז , חתמה על הסכם עם ספקית התוכנה והקניין הרוחני למוצרי תקשורת אלחוטית דיגיטלית TTPCom, לפיו שתי החברות יפתחו פלטפורמות המיועדות לספק ליצרני טלפונים סלולריים, פתרון מולטימדיה שלם.



הפתרון של אמבלייז סמיקונדוקטור, שהינה ספקית מובילה של מעבדי יישומים ומולטימדיה לטלפונים ניידים ושל TTPCom, מתבסס על קו מעבדי המולטימדיה של אמבלייז סמיקונדוקטור ER452x ועל פרוטוקולי התוכנה לתקשורת סלולרית GSM/GPRS/EDGE/3G של TTPCom.



החברות יפתחו שתי פלטפורמות, המכוונת לספק יכולות מולטימדיה לטלפונים ניידים "חכמים": הפלטפורמה הראשונה, המתוכננת לצאת באוקטובר 2003, היא פתרון כולל לטלפונים ניידים עתירי מולטימדיה, ומבוססת על המעבד ER4521 של אמבלייז סמיקונדוקטור יחד עם פרוטוקול התקשורת הנוכחי של TTPCom. הפלטפורמה תומכת בפונקציות של מצלמה דיגיטלית עד לרזולוצית VGA, בהתקן לצפייה בתמונות בפורמטים שונים, בנגן MP3, בהקלטה ונגינה של ווידאו MPEG4 ובנגן MIDI לצלצולים מתקדמים ותווים מוסיקליים. בדצמבר 2003 מתכננות שתי החברות להוציא גירסה משודרגת של הפלטפורמה, המבוססת על ER4525 - השבב החדש של אמבלייז סמיקונדקטור, בעל יכולות המולטימדיה המורחבות, שעליו הוכרז באחרונה.



הפלטפורמה השנייה, המתוכננת לצאת במארס 2004, משלבת את מעבד יישומי המולטימדיה המתקדם של אמבלייז סמיקונדוקטור ER4525 עם חבילת התוכנה Ajar, מערכת היישומים החדשה של TTPCom . תוכנת Ajar תרוץ על ER4525 ותספק יכולות מולטימדיה גבוהות במיוחד, שיחד עם תמיכה מובנית בהזרמת מדיה ( media streaming ) בשידור חי, תאפשר ללקוחות לנצל את מלוא טווח היישומים ולהוסיף תמיכה משופרת ביישומי מולטימדיה כגון MMS,Java וממשקי משתמש גרפיים (GUI) מתקדמים.



אמבלייז פירסמה היום את התוצאות הכספיות שלה למחצית הראשונה של 2003 ודיווחה על עוד דו"ח חלש שמעיד על רמת הפעילות הנמוכה בתחום התקשורת בעולם. החברה דיווחה על מחזור הכנסות מצומק של 3.8 מיליון דולר ועל הפסד תפעולי של 30.2 מיליון דולר שהיה דומה להפסד התפעולי במחצית הראשונה של 2002. בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי של 25.2 מיליון דולר, הנמוך מהותית מההפסד בתקופה המקבילה - 45 מיליון דולר.



ההודעה על שיתוף הפעולה היום, שבאה אחרי שורה של הודעות מטעם החברה, מעידה אולי על התאוששות בפעילותה הריאלית. כך דיווחה החברה ביום שלישי שעבר כי החברה הבת אמבלייז סיסטמס חתמה על הסכם שת"פ עם חברת מקאלה סופטוור (Macalla Software) האירית, שהינה ספקית פתרונות תוכנה למכשירים ניידים. במסגרת ההסכם, תכלול אמבלייז סיסטמס בפתרון ה-EMplatform שלה את טכנולוגיית ה-Push Platform של מקאלה, שהינה פלטפורמת ניהול והעברה של מדיה עשירה.



יום קודם לכן דיווחה אמבלייז סיסטמס כי נבחרה על ידי חברת הסלולר הפורטוגלית אופטימוס (Optimus) להשקה בפריסה מלאה של שירותי מדיה סלולרית. בתחילת החודש דיווחה החברה כי החברה הבת אורקה אינטראקטי, העוסקת בפיתוח פתרונות ויישומים לטלוויזיה אינטראקטיווית, חתמה על הסכם חדש עם HP בנוגע לשיווק משותף של פתרון טכנולוגי גמיש המאפשר מתן שירותי וידיאו לפי דרישה (VOD) ושידור על גבי רשתות IP.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully