וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המיוחד של זאבי מחשבים ימכור 50% ממניות סטארט

ערן גבאי

22.9.2003 / 10:56

קיימות כ-10 הצעות רכישה לסטארט. הערכה: אין בכוונת MSN ישראל לרכוש המניות. הכנסות START במחצית הראשונה של השנה ירדו לכ-760 אלף שקל. הפסד נקי של 217 אלף שקל

חברת זאבי מחשבים וטכנולוגיה, הנמצאת בתהליכי פירוק, הודיעה לבורסה על כוונתה למכור את החזקותיה ב-50% ממניות חברת סטארט, המפעילה את הפורטל START. ב-13 באפריל השנה ניתן צו פירוק לחברה, ומונה לה מנהל מיוחד. גורמים המעורבים בהליך המכירה טוענים כי קיימות כ-10 הצעות לרכישת המניות על פי שווי חברה של כמה מאות אלפי דולרים.

בעבר הציעה השותפה בחברה MSN ישראל לרכוש את יתרת האחזקות בפורטל, אך הצעתה היתה נמוכה. כעת, ככל הידוע, אין בכוונת MSN ישראל לרכוש את חלקה של קבוצת זאבי.

פורטל START רשם מחזור שנתי של 1.98 מיליון שקל ב-2002, ובמחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסות הפורטל בכ-760 אלף שקל. הפורטל סיים את 2002 באיזון בשורה התחתונה, ובמחצית הראשונה של 2003 הוא רשם הפסד נקי של 217 אלף שקל. בפורטל מועסקים 6 עובדים. ל-START כ-200 אלף כניסות ביום.

בנובמבר 2002 הוגשה בקשת פירוק נגד קבוצת זאבי, והיא מכרה 50% מאחזקותיה בפורטל START ל-MSN ישראל, לאחר ששנה קודם לכן חתמו השתיים על הסכם להפעלה משותפת של הפורטל. במסגרת אותו הסכם סיפקה MSN ישראל ל-START שירותים, לרבות שירותי אירוח (Hosting), שיווק, שירותי תמיכה וטכנולוגיה.

ב-MSN הדגישו אז כי פורטל START ימשיך לשמור על זהות עצמאית, אולם בפועל נבלע START בצורה מלאה ב-MSN. פורטל START הוקם ב-1997, ופעל כחברה בת של זאבי מחשבים וטכנולוגיות.

המנהל המיוחד של זאבי מחשבים, אלכס הילמן, מכר עד כה את ההחזקות של החברה בחברת מטאפורם בכ-725 אלף דולר, ואת ההחזקות בחממת התוכנה בירושלים בכ-120 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully