וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנקי גרופ: שוק הרשתות הווירטואליות הפרטיות בסין יגיע למיליארד דולר ב-2006

ערן גבאי

22.9.2003 / 11:16

שוק ה-VPN בסין הסתכם ב-2002 בכ-120 מיליון דולר; הגידול יהיה כתוצאה מדרישה מוגברת לשירותי רשת של חברות זרות הפועלות בסין ושל חברות סיניות שהתרחבו אל מעבר לגבולות המדינה



חברת הייעוץ והמחקר יאנקי גרופ (Yankee Group) צופה כי בשנת 2006 יסתכם שוק ה-VPN בסין במיליארד דולר. שוק ה-VPN - Virtual Privet Network (רשת וירטואלית פרטית) בסין הסתכם בכ-120 מיליון דולר ב-2002.



IP-VPN היא טכנולוגיה שמאפשרת לספקי שירות להציע ללקוחות שירות גמיש המנוהל על פי הצרכים שלהם, ומאפשרת איכות שירות ותמיכה ביישומי קול, תמונה, נתונים והעברות קבצים. השירות מסופק באמצעות קו תקשורת יחיד, התומך בכל תכונות השירות.



ה-IP-VPN נחשב לדור הבא של טכנולוגיית הפס הרחב, והרשתות הווירטואליות הפרטיות מאפשרות לארגונים לעבוד ברשתות פרטיות בקצבי עבודה גבוהים של כ-10 מגה ביט בשנייה, ומיועדות בעיקר לעסקים וארגונים.



להערכת החברה, הגורמים המרכזיים לצמיחה בשוק ה-IP VPN הסיני הם גידול בדרישה לשירותי רשת של חברות זרות הנכנסות לסין והתפתחות בצורכי חברות סיניות שהתרחבו מעבר לגבולות סין.



עם האטת הצמיחה משירותי הקול המסורתיים, מפעילי טלפון קווי מציעים יותר שירותי IP בעלי ערך מוסף על גבי התשתיות שלהם. יאנקי גרופ צופה שינוי מהותי בקרב המפעילים באסיה, שמסמן את המעבר מטלקומוניקציה רגילה לשירותים מבוססי IP.



לאחרונה דיווחנו שבזק צפויה להשלים את הקמת רשת ה-IP-VPN שלה עד סוף השנה. פרויקט הקמת הרשת נתמך על ידי המנכ"ל הקודם של בזק, אילן בירן, ובחברה ממשיכים בהיערכות לקראת השלמת הקמת הרשת ושיווק השירותים.



בנובמבר 2002 חתמה בזק על חוזה להקמת רשת בטכנולגיית IP-VPN עם סיסקו בהיקף של מיליוני דולר. בזק עדיין לא קיבלה אישור לשיווק חבילות IP-VPN ממשרד התקשורת, בשל התנגדות המשרד להעניק בלעדיות לבזק. בזק מקיימת דין ודברים עם המשרד במטרה להשלים את קבלת האישורים בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully