וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה סמירה מונה ליו"ר קבוע של מועצת הרשות השנייה

רוני קורן-דינר

22.9.2003 / 13:44

סמירה: "בימים הקרובים יהיה עלינו לנהל את המשבר אליו נקלע ערוץ 10 באחריות רבה. המועצה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על קיומה של התחרות בשוק הטלוויזיה"



הממשלה אישרה את מינויו של מנשה סמירה ליו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. סמירה שימש מאז ראשית אוגוסט מ"מ יו"ר המועצה. בישיבת הממשלה אושר מינויו ליו"ר קבוע.



סמירה פנה אמש לשר התקשורת, אהוד אולמרט, בבקשה להשלים את הרכבה של מועצת הרשות, הפועלת במהלך השנה האחרונה בהרכב חסר.



סמירה חבר מזה כשנתיים במועצת הרשות השנייה ויו"ר ועדת המינהל והכספים שלה. מלבד תפקידיו ברשות השנייה הוא משמש כמנהל התיכון האזורי בבאר טוביה.



"בפני מועצת הרשות עומדות סוגיות כבדות משקל, הדורשות הכרעות שתהיה להן השפעה על דמותה של התקשורת במדינת ישראל", אמר סמירה. "בימים הקרובים יהיה עלינו לנהל את המשבר אליו נקלע ערוץ 10 באחריות רבה. אני סמוך ובטוח כי המועצה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על קיומה של התחרות בשוק הטלוויזיה. יש חשיבות רבה בהמשך קיומם של שני ערוצים מסחריים מרכזיים, הפועלים זה לצד זה לטובת היצירה העברית, הפלורליזם התקשורתי והתחרות בשוק הפרסום".



סמירה הודיע כי בכוונתו להיפגש בשבוע הקרוב עם הנהלת ערוץ 10, נאמניו ובעלי המניות, על מנת לדון עימם באלטרנטיבות הפעולה העומדות בפניהם. במקביל הוא ביקש מהנהלת הרשות להיערך לכל תסריט אפשרי להמשך פעילותו של הערוץ. החלופות ייבחנו עם משרד התקשורת ויובאו להכרעת מועצת הרשות השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully