וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נור מכרה שתי מדפסות אולטימה בשווי 740 אלף דולר

גתית פנקס

22.9.2003 / 16:37

המדפסות שנמכרו הן מסוג Ultima HiQ לפורמט של 5 מטר, וזו המכירה הראשונה שלהן בארה"ב. המדפסות מתחרות באלה של סאיטקס ויז'ן הישראלית

יצרנית המדפסות הישראלית נור מקרופרינטרס הודיעה היום כי חברת הדפוס XL Image מפלורידה שבמיאמי רכשה ממנה שתי מדפסות בפורמט רחב מסוג Ultima HiQ 5000. מדפסות אלה הינן לפורמט של 5 מטר ומחיר המחירון של כל אחת מהן הוא 370 אלף דולר. ואם כך, הרי שהעסקה מוערכת לכל היותר ב-740 אלף דולר.

זו המכירה הראשונה שביצעה נור למדפסת זו בארה"ב - מדפסת שהושקה ברבעון השני של השנה. ההודעה הנוכחית היא חיוביות לנור, שסבלה ברבעונים האחרונים מחולשה בארה"ב והחליפה את שדרת הניהול בנציגות במדינה. נור מתחרה בסאיטקס ויז'ן הישראלית עם המדפסת החדשה ובחברה רואים במכירה הנוכחית כסימן מעודד לשינוי המפה התחרותית והשבת אפשרית של הלקוחות לנור.

XL נוסדה בתחילת 2003 על ידי שתי חברות פרסום חוצות (Billboard) כדי לאפשר הדפסת פרסומות ענק בצפון ודרום אמריקה וכן עבור הצבת פרסומות בנקודות מכירה ברשתות קמעוניות גדולות - שני סוגי הדפסות שונים לחלוטין.

נור ייצרה ברבעון השני הכנסות של 13.1 מיליון דולר - ירידה של 23% מהרבעון הקודם. ההפסד הנקי היה 16 מיליון דולר בהכללת מחיקות חד פעמיות והפרשות שנעשו לטובת מחיקת מלאים וארגון מחדש. שווי השוק של החברה בבורסת הנאסד"ק (Small Cap) הוא כ-12.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully