וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטיסטיקן הממשלתי לנשיא המדינה: "נבלמה ההידרדרות במצב הכלכלה ישראלית"

אמיר טייג

22.9.2003 / 17:14

שלמה יצחקי במעמד מסירת השנתון הסטטיסטי לנשיא המדינה משה קצב: "הכלכלה הישראלית התייצבה ברמה נמוכה, אך עדיין מוקדם לקבוע האם החלה לרשום צמיחה"



"נבלמה ההידרדרות במצב הכלכלה ישראלית", כך אמר שלמה יצחקי, הסטטיסטיקן הממשלתי הראשי, לנשיא המדינה, משה קצב, בעת מסירת השנתון הסטטיסטי לשנת 2003. "הכלכלה הישראלית התייצבה ברמה נמוכה, אך עדיין מוקדם לקבוע האם החלה לרשום צמיחה. עם זאת, גם התייצבות משמעותה שינוי חיובי", אמר יצחקי.



היום הגיש הסטטיסטיקן הראשי, שעומד בראש הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, את השנתון הסטטיסטי לשנת 2003 לנשיא המדינה. השנתון מרכז את כל הנתונים שאוספת הלשכה המרכזית ורבים מנתונים אלו מתייחסים למצבה הכלכלי של ישראל.



ההתייצבות שיצחקי מזכיר עולה בקנה אחד עם נתוני המדד המשולב של בנק ישראל שפורסמו אתמול. המדד, המשקף את מצב המשק, נותר בחודש אוגוסט ללא שינוי זה החודש השלישי ברציפות, וזאת לאחר שרשם ירידה רצופה מספטמבר 2000. במחלקת המחקר של בנק ישראל ציינו כי המדד מצביע על התייצבות רמת הפעילות במשק על רמה ממותנת.



למרות שהמדד המשולב נועד לשמש כסמן לשינוי מגמות בפעילות המשק, קשה עדיין לומר כי המדד מאותת על שינוי מגמה. אומנם שלושה מדדים רצופים כבר מעידים על יציבות בפעילות המשק, אך עדיין אין סימן לצמיחת הפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully