וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל ושותפה האמריקאי נערכים לקטיף הפירות: מתחילים בשיווק של שני פרויקטים בניו יורק

אלי דניאל

22.9.2003 / 18:14

מדובר בפרויקטים למגורים ומסחר המצויים ברובע טרייבקה וברובע סוהו; פיני כהן: החברה תשקיע בשנים הקרובות כמיליארד דולר בתחום ייזום הנדל"ן בחו"ל



חברת אפריקה ישראל , הנמצאת בשליטת איש העסקים לב לבייב, ושותפה האמריקאי, שעיה בוימלגרין, החלו היום בשיווק של שני פרויקטים בניו יורק.



בפרויקט הראשון, פרויקט "River Lofts" אשר ממוקם ברובע טרייבקה, מבוצע שימור של בניין בן שש קומות ובנוסף נבנה בניין חדש בן 13 קומות. בסך הכל עתיד לכלול פרויקט זה 68 דירות יוקרה. השטח הבנוי בפרויקט יגיע לכ-20 אלף מ"ר, והוא יכלול מלבד יחידות המגורים גם שטחי מסחר בהיקף של כ-1,800 מ"ר וחניון בשטח של כ-1,500 מ"ר. באפריקה ישראל מתעתדים למכור את הדירות במחיר ממוצע של כ-8,000 דולר למ"ר, כאשר השטחים המסחריים והקניון יישארו בבעלות החברה ויושכרו לבעלי עסקים.השלמתו של פרויקט זה צפויה להיות במהלך הרבעון השלישי של 2004.



הפרויקט השני אשר נקרא "Spring" ממוקם ברובע סוהו. פרויקט זה כולל בניין משרדים אשר ייעודו שונה למגורים ומסחר. הפרויקט יכלול 10,000 מ"ר ויהיו בו כ-40 דירות יוקרה. על גג הבניין מתוכנן להיבנות פנטהאוז מפואר. בקומת הקרקע של הבניין ישנם שטחים מסחריים בהיקף של כ-1,200 מ"ר, ושטחים אלה יושכרו ע"י אפריקה ישראל. פרויקט זה עתיד להגיע לכדי סיום במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה.



נזכיר כי אפריקה ישראל ובוימלגרין רכשו את הזכויות בשני הפרויקטים במהלך שנת 2002. תמורת הקרקע של פרויקט "River Lofts" שילמו אז אפריקה ישראל ובוימלגרין כ-26.5 מיליון דולר, בעוד שתמורת הזכויות בבניין של פרויקט "Spring" שילמו היזמים כ-36 מיליון דולר. רכישת הזכויות במקרקעין נעשתה ע"י חברה משותפת לאפריקה ישראל (65%) ולבוימלגרין (35%), והיא צפויה להתחיל ולהכיר בהכנסות מהפרויקט כבר בשנת 2004.



לב לבייב, יו"ר אפריקה ישראל, מסר כי "ההשקעות בניו יורק הן נדבך נוסף במימוש חזוננו להפיכת אפריקה ישראל לקבוצת השקעות והחזקות בינלאומית. הרחבת השווקים בהם פועלת אפריקה ישראל וחיפוש אחר הזדמנויות עסקיות במדינות בהן קיים פוטנציאל גידול והתרחבות, משתלבים עם המשך פעילות הקבוצה בכל התחומים בם היא עוסקת".



פיני כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל, ציין כי "החברה ממשיכה להגדיל את השקעותיה בייזום נדל"ן בחו"ל, במיוחד בניו יורק. כבר היום פעילה אפריקה ישראל ב-12 פרויקטים שונים בניו יורק וב-2 פרויקטים בטורונטו, בשטח מצרפי של כחצי מיליון מ"ר". לדברי כהן, "תחום הנדל"ן בחו"ל הוא אסטרטגי וסינרגטי לפעילויותינו ואנחנו מתעתדים להמשיך ולהשקיע בו, במהלך השנים הקרובות, כמיליארד דולר".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully