וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורינט סיפקה לבנק ההשקעות קרדיט סוויס פתרונות להקלטות וידיאו דיגיטליות

שירלי יום-טוב

22.9.2003 / 19:22

קרדיט סוויס הטמיע את פתרון הלורוניקס ב-8 מתוך 15 סניפיו באזור אסיה; ההסכם מצטרף לחוזה עם ענקית הקמעונות האמריקאית הום דיפו בשבוע שעבר; המניה מאבדת כ-3.5%



שמו המכובד של בנק ההשקעות קרדיט סוויס פירסט בוסטון נוסף מעתה לרשימת הלקוחות של ורינט , החברה הבת של קומברס . הבנק השווייצי, שלו 69 סניפים ברחבי העולם, בחר בפתרון הלורוניקס (Loronix) של ורינט המאפשר הקלטות וידיאו דיגיטליות. הפתרון הוטמע ב-8 מתוך 15 ממשרדיו של הבנק באזור אסיה. ורינט לא סיפקה פרטים לגבי היקף החוזה.



פתרון הלורוניקס של ורינט נמכר למוסדות ממשלתיים שונים לצד גופים עסקיים המעוניינים בצילום והקלטה של הנעשה בתחומם. ורינט מוכרת את מוצריה בעיקר לשוק הבטחוני והממשלתי שתרם לכ-66% מהכנסותיה ברבעון השני (31.2 מיליון דולר). תחום הפעילות העסקי של החברה תרם כשליש מההכנסות או 15.7 מיליון דולר. החוזה מהיום מצטרף להסכם בהיקף גדול עליו דיווחה ורינט בשבוע שעבר, עם ענקית הקמעונות האמריקאית הום דיפו.







שווי השוק של ורינט בבורסת הנאסד"ק מסתכם ב-590 מיליון דולר - כ-58% מעל לשווי השוק לפיו הונפקה החברה במאי 2002. לצד פתרונות וידיאו דיגיטליים מפתחת ורינט פתרונות להקלטה דיגיטלית של קול, הנמכרים בעיקר לחברות המפעילות מוקדי שירות לקוחות. מניית החברה מאבדת בשעה זו 3.3% למחיר של 24.5 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully