וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לוחץ למינוי בירן ליו"ר Yes בניגוד לדעת הנהלת החברה

הדר חורש

22.9.2003 / 22:09

מחליפו של בירן כמנכ"ל בזק, אמנון דיק, אינו מעוניין במינויו של בירן לתפקיד יו"ר חברת הלוויין מחמת היעדר שפה משותפת וחשש לקשיים בשיתוף פעולה עמו



שר התקשורת אהוד אולמרט פנה למנכ"ל בזק אמנון דיק בבקשה למנות את אילן בירן, מנכ"ל החברה לשעבר, לתפקיד יו"ר חברת הלוויין. יו"ר בזק, מרים מזר, אישרה היום כי היא יודעת על הפנייה.



מלשכת אולמרט אישרו היום כי השר תומך במינויו של בירן לתפקיד. מזר סירבה לחוות את דעתה על התערבות השר ואמרה: "אני אמסור את תגובתי בפורום המתאים ולא על גבי העיתונות". בירן הוא אלוף במילואים ושימש מנכ"ל בזק במשך 3.5 שנים עד שפרש מתפקידו ביולי השנה. מחליפו, אמנון דיק, אינו מעוניין במינויו של בירן לתפקיד יו"ר חברת הלוויין, מחמת היעדר שפה משותפת וחשש לקשיים בשיתוף פעולה עמו.



אולמרט הציע לדיק שבירן ישמש כיו"ר פעיל בשכר, למרות החלטה עקרונית של בזק למנוע מינוי יו"ר בשכר לחברת הלוויין. השכר בחברת הלוויין אינו כפוף לסולם השכר בחברות הממשלתיות ולכן צפוי בירן לקבל שכר גבוה בהרבה משכרו הקודם כמנכ"ל בזק. אולמרט, המשמש שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, קיבל לידיו לפני חודשיים את תיק התקשורת ומינויו טרם הובא לאישור על ידי הכנסת. עד כה מיעט אולמרט להתערב בהחלטות בענף התקשורת בטענה שהוא עדיין לומד את הנושאים. הלחץ למינויו של בירן לתפקיד הוא אחת התערבויות הראשונות של אולמרט בענף התקשורת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully