וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאי-סדרים באגף המטענים באל על; 21 בכירים התלוננו נגד מנהל: לעצור את החריגות

זוהר בלומנקרנץ

23.9.2003 / 8:46

ההידרדרות באגף, טוענים בכירים, באה לידי ביטוי בעזיבת לקוחות לק.א.ל - חברת תעופה להטסת מטענים המתחרה באל על; מינויים שנויים במחלוקת ותגמול ללא ביקורת הן רק חלק מהטענות





אל על מפעילה ארבעה מטוסי מטען מדגם בואינג 747-200, מהם שני מטוסי מטען ייעודיים וכן שני מטוסי מטען שיכולים לשמש להטסת נוסעים ומטענים. המתחרה העיקרית של אל על בתחום זה היא חברת ק.א.ל - קווי אוויר לישראל. עוד מתחרות בה החברות פדרל אקספרס ו-UPS, וכן חברות תעופה זרות כגון לופטהנזה וסוויס, הנוטלות מטענים בבטן מטוסי הנוסעים שלהן.



על אף התחרות בין אל על לק.א.ל, קיים מאחורי הקלעים שיתוף פעולה ביניהן. יתרה מזו, מנהלים עברו מחברה לחברה. כך, ראשי ק.א.ל הם בכירים לשעבר באל על: מנכ"ל ק.א.ל, דב קוניאק, הוא הסמנכ"ל למסחר לשעבר באל על; הסמנכ"ל למסחר בק.א.ל, מיקי גת, היה סמנכ"ל לשיווק ומסחר באל על; דוד קילשטיין, מנהל השיווק של ק.א.ל בישראל, היה מנהל המטענים בניו יורק ובאירופה וסגן ראש אגף לשיווק באל על; שלי זהבי, מנהל אגף המטענים לשעבר באל על - מכהן כיום כמנהל חברת ק.א.ל בליאז' שבבלגיה.



אל על: לא הועלה קשר לניקיון כפיו של המנהל שפירא



בתגובה לטענות המועלות בכתבה נמסר מאל על: "מתקיים הליך של בדיקת חריגות ממנהל תקין, סדרי עבודה וקיום נהלים באגף המטענים של החברה. תהליך הבדיקה עדיין לא הסתיים, אך יש להדגיש כי לא הועלה בשום דרך קשר לניקיון כפיו של מנהל אגף המטענים, דני שפירא. הנהלת החברה מבקשת להדגיש כי שפירא הוא מהמנהלים המצטיינים בחברה, ובניהולו השיג האגף תוצאות מעולות תוך גילויי תושייה ויוזמה".



מחברת ממ"ן נמסר בתגובה, כי "הנהלת ממ"ן דוחה בשאט נפש את הטענות, ומצהירה כי מעולם לא נקבע תשלום בעבור שירות שלא סופק. מדובר בהתדיינות עסקית שגרתית ובהסכמים מסחריים במסגרת ההתנהלות העסקית של שתי החברות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully