וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס הכנסה נערך ליום הבחירות לרשויות המקומיות

23.9.2003 / 10:16

יבצע ביקורות מקיפות ברשימות ובמטות השונים. מס הכנסה מורה לנכות 25% מס על כל תשלום. הרשימות יחוייבו להגיש דו"ח מיוחד על תשלומים שיבוצעו לאחר יום הבחירות

מס הכנסה נערך לבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ב-28 באוקטובר. נציבות מס הכנסה פירסמה הוראה לפיה יחוייבו כל הרשימות המתמודדות וכל מועמד לראש רשות מקומית לנכות מס במקור של 25% על כל תשלום מיוחד שישולם לפעילים. על תשלומים שייעשו במהלך העסקים הרגיל, קרי רכישת מוצרים או שירותים מעסקים בתחום פעילותם (משרדי פרסום, מסעדות ובתי דפוס) יחוייבו בניכוי מס במקור על פי האישור השנתי שהונפק להם בתחילת השנה.

נציבות מס הכנסה הגדירה תשלומים מיוחדים, כל תשלום עבור עבודה, שירות בשל בחירות, הסעת בוחרים, הובלה והחזר הוצאות בסכום של עד 6,900 שקל. בנציבות הוסיפו להגדרה שהוראה זו מתייחסת לכל מי שאינו עוד קבוע של המשלם והתשלום הוא בגין שירות שניתן בבחירות.

סיעות ומתמודדים שאין להם תיק ניכויים (כלומר מתמודדים וסיעות חדשים שמתמודדים רק לרשות המקומית) חייבים להרשם במשרדי מס הכנסה באזור בו מתנהל מטה הבחירות או איזור מגוריו של המתמודד.

בנציבות מס הכנסה אמור שביום הבחירות בכוונתם להרחיב את פעילות האכיפה ויבוצעו ביקורות מקיפות ברשימות ובמטות הבחירות של המתמודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully