וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוויטי וואן גייסה כ-228 מיליון שקל בהקצאת מניות

הרצל לקס

23.9.2003 / 10:40

גזית גלוב תרשום בעקבות הגיוס רווח הון של 21 מיליון שקל. בעקבות ההקצאה ירד שיעור האחזקה של גזית גלוב בחברה ל-40.4%

אקוויטי וואן , החברה הבת של גזית גלוב , הודיעה כי גייסה אמש כ-51 מיליון דולר, או 228 מיליון שקל, בהקצאת 3 מיליון מניות לפי מחיר נטו לחברה של 17.05 דולר למניה, הזהה למחיר הסגירה של המניה בניכוי הוצאות הנפקה. חתמי ההנפקה היו בנקי ההשקעות מקדונלד ולג מייסון. לחתמים עומדת אופציה של רכישת 450 אלף מניות נוספות, בתמורה של 7.7 מיליון דולר. ההנפקה התבצעה בהליך המוכר כהנפקת Overnight, שמאפשר מכירה מהירה של מניות באמצעות תשקיף מדף.

במהלך 2003 גייסה אקוויטי כ-100 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות, ו-25 מיליון דולר נוספים מבעלי המניות הקיימים שבחרו להשקיע בחזרה את הדיווידנדים שמשכו מהחברה (מנגנון הנקרא DRIP). יו"ר גזית גלוב, חיים כצמן, אמר כי "הגיוס מהווה המשך ישיר למהלכי הצמיחה והפיתוח של אקוויטי. ההון שגויס השנה באמצעות ההנפקות, וה-DRIP מדגישים את העוצמה של אקוויטי ואת הפיכתה לשחקן מוביל בתחומה בארה"ב".

גזית גלוב תרשום רווח הון של 21 מיליון שקל בעקבות הגיוס, והוא יוצג כבר בדו"חות הרבעון השלישי. ההקצאה דיללה את שיעור אחזקתה של גזית גלוב באקוויטי מ-42.6% ל-40.4%, ובעקבות ירידה זו תפסיק גזית גלוב לאחד את תוצאותיה של אקוויטי בדו"חותיה, ותחל להציג את תוצאות החברה הבת לפי השווי המאזני בסעיף חברות כלולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully