וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם ראשון לריטליקס עם חברת Tier 1 בתחום הפארמים; תתקין מוצריה ב-1,850 חנויות של א.ס. ווטסון באירופה

אילן מוסנאים

23.9.2003 / 11:02

א.ס. ווטסון מפעילה 2300 חנויות בריאות ויופי באירופה ובאסיה; לדברי דני מושיוף סמנכ"ל הכספים של ריטליקס מדובר בחוזה שיכניס לה בין 500 א' ד' ל-1.5 מ' ד' לשנה בתקופה של 7-10 שנים



חברת ריטליקס ממשיכה לשגר למשקיעים בשורות טובות, והבוקר היא מדווחת על חוזה חדש להתקנת מוצריה בסניפי רשת הקמעונאיות A.S Watson.



א.ס. ווטסון מפעילה רשתות בריאות ויופי בשש מדינות אירופיות: בריטניה, הולנד, בלגיה, פולין, צ'כיה והונגריה. בנוסף, החברה היא בעלת השליטה ברשת חנויות הבשמים ICI PARIS XL הפועלת בהולנד, בבלגיה ובלוקסמבורג. הקבוצה מפעילה בסך הכל כ-2,300 חנויות באירופה ובאסיה, היא מעסיקה 30 אלף עובדים, ונחשבת לאחת מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם בסקטור זה.



על פי ההסכם תתקין ריטליקס את תוכנת ה-Retalix StoreLine שלה ב-1,850 חנויותיה של א.ס. ווטסון בבריטניה, בהולנד, בבלגיה ובמזרח אירופה.



סמנכ"ל הכספים של ריטליקס, דני מושאיוף, אמר כי החשיבות של ההסכם נובעת מכך שזאת הפעם הראשונה שריטליקס חותמת על חוזה עם רשת פארמים מהשורה הראשונה (Tier 1) והיא מקווה שההסכם לעיל יעלה אותה על המפה בתחום הפארמים בו היא רואה פוטנציאל משמעותי להמשך ההתרחבות שלה. הוא סירב למסור את פרטי העסקה המדויקים אולם אמר כי עסקות עם חברות Tier 1 שוות לחברה הכנסה של חצי מיליון עד מיליון וחצי דולר לשנה וזאת לתקופה של 7 - 10 שנים.



"בחרנו בפתרון StoreLine של ריטליקס בגלל שהוא המתאים ביותר לאופי הרב-לאומי של עסקינו, עם הצלחה מוכחת בבריטניה ובמקומות אחרים באירופה, ובהם בלגיה והונגריה. הפונקציונליות המוכנה לשימוש של StoreLine מספקת רמה גבוהה של התאמה לצרכים של העסק, ומפחיתה זמן ועלות בהטמעה", אמר חרט ווס, מנהל הלוגיסטיקה ומערכות המידע בקבוצת ווטסון.

"הבחירה של קבוצת ווטסון בריטליקס מבליטה את היכולת שלנו לענות על צורכיהן של רשתות קמעונאיות רב-לאומיות עם מגוון של פתרונות עשירים. אנו מאמינים שענף חנויות היופי והבריאות מהווה שוק חשוב נוסף עבור פתרונות התוכנה של ריטליקס", אמר בארי שקד, מנכ"ל ויו"ר ריטליקס.



ריטליקס רשמה באחרונה עליות שערים נאות על רקע האופטימיות שהפגינו ראשיה בכנס של בית ההשקעות אוסקר גרוס. דני מושיוף, סמנכ"ל הכספים של ריטליקס, שמפתחת פתרונות תוכנה לקמעונאיות מזון, חנויות נוחות, ותחנות דלק, חזר על ההערכות לפיהן החברה צפויה לזכות בנתח משמעותי מהמכרזים שמפרסמות רשתות שיווק קמעונאיות וחנויות נוחות בשנה וחצי הקרובות. הערכות אלה יתמכו, לדבריו, בהמשך צמיחתה של החברה ב-2004 בקצב שלא ייפול משיעור של 20% ב-2003.



ריטליקס, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-890 מיליון שקל, הרוויחה 11 מיליון שקל במחזור של 182 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2003 בהשוואה לרווח של 9.4 מיליון שקל במחזור של 144 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2002. מניית החברה מטפסת בשעה זו בכ-1%, ומשלימה עליות של כ-7.5% מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully