וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה גאון ודיסקונט שוקי הון ינסו לגייס בשבועות הקרובים למעלה מ-100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח דולריות

אילן מוסנאים

23.9.2003 / 16:47

כך נודע ל-TheMarker; מנכ"ל מנורה גאון, יהודה בן אסייג, אישר את הידיעה ומסר כי החברות, שיבצעו את הגיוס יחד עם יואב לוי, בוחנות 3 חלופות שונות של אג"ח להנפקה



חברות מנורה גאון, דיסקונט שוקי הון ויואב לוי מתכננים הנפקה של מכשיר דולרי בהיקף של יותר מ-100 מיליון שקל. כך נודע ל-TheMarker.



מנכ"ל מנורה גאון, יהודה בן אסייג, אישר את הידיעה, ומסר ל-TheMarker כי השותפים הכינו תשקיפים להנפקה של שלושה סוגים של אג"ח דולריות. לדבריו, השותפים עושים היום סקר שוק בין הלקוחות המוסדיים שלהם, והם יחליטו על עיתוי ההנפקה בהתאם להתפתחויות בעקום התשואות בארה"ב. בכל מקרה, ההנפקה צפויה לצאת לפועל בשבועות הקרובים.



ביומיים האחרונים טיפסו התשואות באיגרות החוב בארה"ב מרמה של כ-4.16% לרמה של 4.3%. לשיעור התשואה בארה"ב, וליתר דיוק לציפיות להעלאת הריבית בארה"ב, יש מרכיב חשוב בתמחור של האג"ח שיונפקו על ידי השותפים. לאור זאת, ככל שהתשואות בארה"ב יעלו לרמה גבוהה יותר, כך יוכלו השותפים להציע למוסדיים תנאים טובים יותר בהנפקה.



בשבוע שעבר בוצעו שתי הנפקות של אג"ח דולריות. ההנפקה שביצע בית ההשקעות אקסלנס, של הבשן, עברה בהצלחה והחברה גייסה 240 מיליון שקל. בהנפקה שביצע לאומי ושות' הזרימו המוסדיים בשוק סכום של פחות מ-50 מיליון דולר, הסכום המינימלי שהחברה ביקשה לגייס, ולכן הוחלט על ביטול ההנפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully