וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום השקיעה ברשת הסיבים קרוב ל-100 מיליון דולר; חוסכת יותר מ-100 מיליון שקל בשנה בהוצאות התפעול

ערן גבאי

23.9.2003 / 18:33

כך אומר ליפא אוגמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של סלקום; "הרשת עומדת ביעדים ובתוכנית ההחזר שנקבעה לה"; צופה מהפכה בשוק התקשורת הנייחת עם פתיחת השוק לתחרות



"פרישת רשת הסיבים האופטיים העצמאית שלנו חסכה וחוסכת לסלקום בהוצאות תפעול הרבה יותר מ-100 מיליון שקל בשנה. ההשקעה ברשת הסיבים ובתמסורת של החברה מסתכמת בקרוב ל-100 מיליון דולר במשך השנים האחרונות מאז הוחלט להקים את הרשת", כך אמר היום סמנכ"ל הטכנולוגיות של סלקום, ליפא אוגמן, בכנס הטכנולוגי של סיסקו.



אוגמן התייחס בדבריו לרשת התמסורת ותקשורת הנתונים של החברה, שהחלה לפעול ב-1998. היום סלקום עושה שימוש כמעט מלא ברשת זו לצרכי התמסורת העצמאיים שלה.



אוגמן ציין כי התוכנית העסקית של סלקום בהקמת רשת הסיבים העצמאית, הפרושה לאורך יותר מ-1,000 קילומטר, עומדת ביעדים ובתוכנית ההחזר שנקבעה לה.



אוגמן צופה מהפכה בשוק התקשורת הנייחת בספטמבר 2004, עם פתיחת השוק לתחרות, שתהיה דומה למהפכה שעברה על שוק הסלולר בשנים האחרונות.



באשר לשדרוג הרשת הסלולרית לטכנולוגיית EDGE, ציין אוגמן כי זו תתבצע במהלך 2004, בהתאם להחלטות בתוכנית האסטרטגית לשנים הקרובות שקיבלה הנהלת החברה באחרונה. רשת ה-EDGE תאפשר עבודה בקצבי עבודה אפקטיוויים של יותר מ-100 קילו ביט בשנייה, אמר אוגמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully