וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית מעבדי המחשב AMD צופה התעוררות עונתית במכירות הרבעון השלישי

יהודה שויצר

23.9.2003 / 19:57

ההתעוררות נובעת מעלייה בדרישה למוצרי צריכה אלקטרוניים עם החזרה ללימודים; מנגד, הצרכנים העסקיים עדיין זהירים בכל הנוגע להוצאות הון



יצרנית מעבדי המחשב AMD צופה עלייה עונתית במכירות הרבעון השלישי על רקע התעוררות בשוק בדרישה למוצרי צריכה אלקטרוניים עם החזרה ללימודים. הקטור רואיז, מנכ"ל החברה, מסר את הדברים בעת השקת מעבד אתלון 64 ביט החדש.



רואיז ציין כי למרות התעוררות שוק הצריכה הפרטי, הצרכנים העסקיים עדיין זהירים בכל הנוגע להוצאות הון. רואיז הותיר את תחזיות החברה לרבעון ללא שינוי וסירב לספק תחזית לגבי חזרת החברה לרווחיות.



אתמול השיקה החברה את מעבד אתלון 64 ביט למחשבים אישיים, במהלך שנועד לספק לחברה יתרון תחרותי מסוים על אינטל - המובילה את שוק זה ביד רמה. AMD מסרה כי היא רואה בשבב זה את המנוע לצמיחת החברה בטווח הארוך.



AMD מתקשה מאוד להתמודד בתחרות העזה עם אינטל. החברה, שניסתה לצבור נתח שוק דרך הורדת מחירי המעבדים, נגררה לשמונה רבעונים רצופים של הפסד, בעוד שמתחרתה מגדילה את רווחיה והכנסותיה מרבעון לרבעון. השבב הנוכחי הוא ניסיון נוסף של החברה להביא לגידול בהכנסותיה מתוך כוונה שגידול זה יחלץ אותה מהפסדיה.



עם פיתוח שבב זה, החברה קורצת יותר ויותר לשוק שלם של משתמשי מחשב המשתמשים בו למטרת משחק. השבב החדש צפוי להוות קפיצת מדרגה בכל הנוגע לריאליזם של משחקי המחשב. "כשאתה הולך לאולם הקולנוע החוויה היא שונה בתכלית ממה שאתה מקבל במחשב", אמר ריץ' היי, סגן נשיא AMD, והדגיש כי מי שיהיה מעוניין לחוות חוויה דומה דרך המחשב ייאלץ לעבור לשבב במהירות 64 ביט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully