וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטבע חושבים על הפיתוחים הבאים: נחתם הסכם אסטרטגי עם Acorda בנוגע לפיתוח ושיווק ה-Valrocemide למספר התוויות

אלי דניאל

24.9.2003 / 9:42

החברות מבקשות לפתח את המוצר לטיפול באפילפסיה; ישראל מקוב: "שיתוף פעולה זה עם אקורדה יתרום לביסוס מעמדה של טבע כמובילה בתחום מערכת העצבים המרכזית"



ענקית התרופות הישראלית, טבע , הודיעה הבוקר על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Acorda Therapeutics, בנוגע לפיתוח ושיווק ה-Valrocemide למספר התוויות. לפי שעה מתכוונות שתי החברות לפתח את המוצר לטיפול באפילפסיה.



ה-Valrocemide היא תרופה רחבת טווח כנגד התקפי כפיון, ונחשבת לבעלת פוטנציאל לטיפול באפילפסיה. תרופה זו פותחה בשיתוף עם חברת המחקר והפיתוח של האוניברסיטה העברית בירושלים - "יישום", על בסיס מחקר של פרופ' מאיר ביאלר. נציין כי טבע רכשה את הרשיון הבלעדי לקניין הרוחני הקשור ל- Valrocemide. נכון להיום טבע סיימה ניסוי בן 13 שבועות של טיפול בחולי אפילפסיה באמצעות התרופה, וזאת במסגרת שלב Phase II של הפיתוח.



ישראל מקוב, מנכ"ל טבע, התייחס להסכם שנחתם עם אקורדה ומסר כי "אנו שמחים על שיתוף פעולה זה, שתואם את האסטרטגיה למינוף צבר המוצרים שלנו, והפעם עשינו זאת עם חברת צמיחה בתחום המחקר הנוירולוגי. אני סמוך ובטוח ששיתוף פעולה זה עם אקורדה יתרום לביסוס מעמדה של טבע כחברה מובילה בתחום מערכת העצבים המרכזית".



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully