וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות של ב-0.4% בעקבות וול סטריט; חברות הביטוח מובילות את המגמה החיובית

דפנה מאור

24.9.2003 / 15:16

מריל לינץ' העלה המלצות על מניות של בנקים וחברות ביטוח; ויוונדי יוניברסל עולה ב-3% בעקבות צמצום הפסדים ברבעון השני



חברות הביטוח מובילות את המגמה החיובית בבורסות אירופה, לאחר שמריל לינץ' העלה המלצות על כמה מהחברות בענף. מדדי השוק רושמים עליות קלות בעקבות הסגירה החיובית בוול סטריט ומוחקים חלק מהפסדי אתמול. לונדון עולה ב-0.3%; פאריס, פרנקפורט ומדד יורוסטוקס 50 עולים ב-0.5%.



חברת המדיה ויוונדי-יוניברסל עולה ב-3% לאחר שדיווחה על צמצום הפסדיה ברבעון השני. חברת המדיה, העוברת בימים אלה שינויים מבניים מעמיקים והפחתה מאסיווית של נטל חובות מעיק, דיווחה על הפסד נקי של 313 מיליון יורו (358.3 מיליון דולר) לעומת הפסד של 11.49 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בה רשמה החברה מחיקות ענק כנגד אובדן ערך נכסים. הפסדי המחצית הראשונה הסתכמו ב-632 מיליון יורו לעומת 12.31 מיליארד דולר בתקופה המקבילה.



מניות חברת הביטוח הבריטית פרודנשל רושמות עלייה של 0.8% לאחר שמריל לינץ' העלה את ההמלצה עליה ל"נייטרלי". מתחרתה ליגאל אנד ג'נרל (סימול LGEN.L) עולה ב-1.8% לאחר שזכתה להמלצת "קנייה".



BNP פאריבה עולה ב-2% לאחר שמריל לינץ' העלה את ההמלצה עליה ל"קנייה".



חברת הברוקרים הבריטית ICAP (סימול IAP.L) עולה ב-1.6% לאחר שחזתה כי הרווח במחצית השנה המסתיימת ב-30 בספטמבר, יעלה באופן ניכר על רווח של 58.2 מיליון ליש"ט (90 מיליון דולר) בתקופה המקבילה.



יצרנית התרופות נוברטיס יורדת ב-2.2% לאחר שמינהל התרופות והמזון בארה"ב דרש מידע נוסף על תרופה לשיכוך כאבים מתוצרתה לפני אישורה. התרופה, פריקסיג', זכתה לאישור מכירה בבריטניה החודש, וצפויה לגלגל מחזור מכירות שנתי של 2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully