וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק: נייס צפויה לדווח ברבעון השלישי על רווח של 3.6 מיליון דולר במחזור הכנסות של 60.8 מיליון דולר

אלי דניאל

24.9.2003 / 12:32

מוצרי ה-VoIP של נייס עשויים להוות מנוע צמיחה בשנה הבאה; עוצמת המיזוג עם TCS תבוא לביטוי מלא ב-2004; מעלה ההמלצה מ"תשואת שוק" ל"קנייה" במחיר יעד של 22 דולר - 18% מעל מחיר השוק



יום לאחר שבנק ההשקעות HSBC פירסם המלצה חיובית למניית נייס , המלצה אשר הביאה לזינוק מרשים במחיר מניית החברה, מצטרף אליו היום בית ההשקעות אופק הנמנה על קבוצת בנק לאומי. האנליסט אבשלום שמעי מעלה את המלצתו למניית נייס מ"תשואת שוק" ל"קנייה", תוך שהוא מציב למניה מחיר יעד של 22 דולר - 18% מעל מחיר הסגירה שלה אמש.



שמעי צופה כי החברה תציג ברבעון השלישי של השנה רווח נקי של 3.6 מיליון דולר במחזור הכנסות של 60.8 מיליון דולר, כאשר התוצאות השנתיות יסתכמו ברווח של 10.2 מיליון דולר (65 סנט למניה) במחזור כולל של 236.5 מיליון דולר. בהתייחסו לשנת 2004 מעריך שמעי כי בשנה הבאה תבוא לידי ביטוי מלוא עוצמת המיזוג עם TCS, כך שהמכירות יצמחו בכ-15% ל-272 מיליון דולר, והרווח יתפח ל-17.2 מיליון דולר.



באופק מציינים כי תחזיותיה של הנהלת החברה לשנת 2003 מכוונות כעת לקצה התחתון של טווח התחזיות האגרסיווי שסופק בתחילת השנה - הכנסות של 240-250 מיליון דולר ורווח של 80-90 סנט למניה.



שמעי מזכיר כי בשיחת הוועידה שקיימה הנהלת החברה היא ציינה כי אצל מרכזי שירות וחדרי מסחר ישנה מגמה של שדרוג למערכות VoIP, דבר שבא לידי ביטוי בגידול במכירות מוצרי ה-VoIP של נייס. שמעי צופה כי בשנה הבאה עשויה תרומת מוצרים אלה להוות את מנוע הצמיחה של החברה.



בהתייחסו לשוק ה-CEM, מציין שמעי כי המתחרה העיקרית של נייס בתחום זה היא חברת Witness Systems. זו דיווחה על שיפור בעסקיה ברבעון השני, ולדברי הנהלתה ישנם ביקושים ערים למוצרי CEM המספקים כלים לשיפור אופרציות אצל הלקוחות. שמעי סבור כי עובדה זו, לצד הגידול שנרשם ברבעון השני במכירת חטיבת ה-CEM של נייס, מעידים על העלייה בביקושים בתחום.



שמעי מציין כי בימים אלה מתחילה נייס בביצוע ניסויים במוצר ניתוח חוויית משתמש עם תכונות מתקדמות הבאות לשרת חלקים נרחבים בארגון, ולא רק את מרכז שירות הלקוחות שלו. להערכתו, במידה שניסויים אלה יוכיחו את עצמם, ונייס תשכיל לחבור לשחקנית ERP גדולה, יהיה בכך כדי ליצור פוטנציאל הכנסות משמעותי נוסף לחברה הישראלית.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully