וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות תוכן מקוון בארה"ב זינקו במחצית הראשונה של השנה ב-23% ל-748 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

23.9.2003 / 23:09

חלק ניכר מהגידול מיוחס לצמיחה במספר האנשים המחפשים בני זוג דרך האינטרנט, לפי מחקר חדש של איגוד המו"לים המקוונים



מכירות התוכן המקוון בתשלום בארה"ב זינקו במחצית הראשונה של שנת 2003 ב-23% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת ל-748 מיליון דולר - בין השאר הודות לגידול במספר האנשים המחפשים בני זוג דרך האינטרנט. כך עולה ממחקר חדש של איגוד המו"לים המקוונים (OPA).



לפי המחקר, שבוצע על ידי קומסקור נטוורקס עבור ה-OPA, גדלו ההוצאות על תוכן באינטרנט ברבעון הראשון ב-25% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2002 ל-368 מיליון דולר.



שלושה סוגי התוכן המובילים - היכרויות של בני זוג, עסקים והשקעות, ובידור וסגנון חיים - היו אחראים ל-65% מההוצאות המקוונות במחצית הראשונה של השנה, לעומת 61% בתקופה המקבילה בשנת 2002. מכירות של תוכן להיכרויות הסתכמו במחצית הראשונה של השנה בכ-214 מיליון דולר, זינוק של 76% לעומת התקופה המקבילה ב-2002.



עוד עולה מהמחקר כי היקף כלל הגולשים באינטרנט ששילם עבור תוכן ברשת גדל ל-10.9% ברבעון השני של השנה, עלייה של 15% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.



מודל התמחור המוביל ממשיך להיות שיטת המנויים לאתרים, והיא היתה אחראית ל-88.5% מההכנסות ממכירות תוכן מקוון במחצית הראשונה של השנה.



כרבע מהגולשים הרוכשים תוכן בתשלום באים ממשקי בית בעלי הכנסה שנתית של 100 אלף דולר ומעלה, לעומת 20.5% בקרב כלל הגולשים, לפי מחקר אחר שביצע ה-OPA לאחרונה. גולשים שרוכשים תוכן מקוון גם מבקרים במספר כפול של עמודי רשת מאשר הגולש הממוצע, ומקדישים לגלישה באינטרנט יותר מכפליים מהזמן שמקדישים לכך כלל הגולשים. נתון נוסף שעלה מהמחקר הוא כי הסיכויים של גולש שרוכש תוכן מקוון להיות מנוי על שירות בפס רחב גבוהים ב-14% מאלה של הגולש הממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully