וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחץ המוסדיים: מוטי זיסר צפוי לוותר על כתבי האופציה שקיבל באינסייטק

אילן מוסנאים

24.9.2003 / 16:29

כך נודע ל-TheMarker; דירקטוריון אלביט הדמיה אישר באוגוסט לזיסר הקצאה של 250 אלף כתבי אופציה; ע"פ ההסדר עם המוסדיים, ההטבה לזיסר תיגזר ממימושים עתידיים באינסייטק



מאת אלי דניאל ואילן מוסנאים



מוטי זיסר, בעל השליטה באלביט הדמיה , נכנע ללחץ של הגופים המוסדיים בשוק ההון בתל אביב וצפוי לוותר על כתבי האופציה של חברת הסטארט אפ בתחום ההדמיה הרפואית אינסייטק שקיבל באחרונה. כך נודע ל-TheMarker.



בתמורה לויתור על כתבי האופציה לעיל יקבע מנגנון לפיו יתוגמל זיסר אם אלביט הדמיה תבצע אקסיט בצורת הנפקה של אינסייטק או מכירה של חלק ממניות החברה. התגמול של זיסר יושפע מהיקף האקסיט ומהשווי לפיו תתבצע העסקה.



כזכור בתחילת ספטמבר דיווחה אלביט הדמיה כי אסיפת בעלי המניות שלה אישרו לזיסר הקצאה של 250 אלף כתבי אופציה לא סחירים הניתנים למימוש ל-250 אלף מניות רגילות של אינסייטק.



ההקצאה לעיל הינה במסגרת תוכנית אופציות של החברה מתחילת 2003 בהיקף של 1 מיליון אופציות. לאינסייטק כ-12.7 מיליון מניות, כך שמדובר באופציות שמימושן אמור להקנות לזיסר החזקה של כ-1.8% ממניות החברה.



העסקה אושרה בסוף אוגוסט בדירקטוריון אלביט הדמיה וביצועה כפוף עדיין לאישור של האסיפה הכללית של בעלי המניות של החברה. נראה כי זיסר העדיף להימנע עם הגופים המוסדיים באסיפת בעלי המניות של החברה ולכן החליט לשנות את תנאי המימוש של כתבי האופציה.



זיסר, שהוא יו"ר הדירקטוריון של אלביט הדמיה, בעלת השליטה באינסייטק, משמש גם דירקטור בחברה. שמעון יצחקי, נשיא אלביט הדמיה, קיבל במסגרת התוכנית 150 אלף אופציות (1% ממניות החברה).



אינסייטק פיתחה מערכת להסרת גידולים בדרך לא פולשנית באמצעות גלי אולטראסאונד. המערכת מורכבת על מכשיר MRI של GE המצוי בבתי חולים רבים בעולם, דבר שמקל על שיווקה. GE השקיעה במהלך 2002 באינסייטק סכום של 13 מיליון דולר לפי שווי של יותר מ-80 מיליון דולר. עד כה קיבלה אינסייטק אישור מסחרי בישראל ובאירופה להסרת גידולים שפירים ברחם, מתוך אפליקציות אפשריות רבות אחרות כמו גידולים שפירים וממאירים בחזה, בכבד ובמוח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully