וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורינט חתמה עם חברת Datacraft על הסכם להפצת פתרונות ההקלטה שלה למרכזי שירות לקוח בהודו

גתית פנקס

24.9.2003 / 17:08

לדברי דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט, שילוב הכוחות עם Datacraft India יתמוך בהמשך ההתרחבות של ורינט בשוק האסיאתי; ההסכם הינו למערכת ה-Ultra



חברת ורינט מקבוצת קומברס טכנולוג'י ממשיכה ב"מתקפת" ההודעות למשקיעים על שיתופי פעולה וחוזים חדשים. היום הודיעה החברה לפני פתיחת המסחר כי חתמה על הסכם הפצה עם חברת Datacraft India לספק את פתרונות ההקלטה שלה (Ultra) עבור מרכזי שירות לקוח בהודו. שיתוף הפעולה יאפשר אספקת פתרונות Actionable Intelligence ללקוחות בהודו - מודיעין שניתן לנקוט באמצעותו פעולות מונעות ולקבל החלטות בהתאם.



דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט, אמר בהודעת החברה כי שילוב הכוחות עם Datacraft India יתמוך בהמשך ההתרחבות של ורינט בשוק האסיאתי. החברה ההודית הינה אינטגרטורית של מערכות בתת היבשת והיא מציעה פתרונות טכנולוגיים שונים למרכזי שירות לקוחות. לחברה האם של Datacraft ההודית, Datacraft, סניפים ביותר מ-13 שווקים באסיה פסיפיק ויותר מ-50 משרדים בעולם והיא נסחרת בבורסה הראשית של סינגפור.



ורינט מתמחה במתן פתרונות של הקלטה דיגיטלית וניתוח של אינפורמציית קול ווידיאו עבור מוסדות בטחוניים ועבור ארגונים עסקיים ושווי השוק שלה הוא 614 מיליון דולר. החברה מצפה ברבעון השלישי להכנסות של 48.5 מיליון דולר (גידול של 3.4% מהרבעון השני). הרווח הצפוי לרבעון השלישי הוא של 4.4 מיליון דולר למניה שהם 14 סנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully