וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הסטארט אפ הישראליות וויטקום ורדיוטל מתמזגות

צורי דאר

24.9.2003 / 18:21

8 עובדים פוטרו במסגרת המיזוג; החברות מוכרות כיום בכ-7.5 מיליון דולר לשנה ומצפות להגדיל את הכנסותיהן ביחד לכ-10 מיליון דולר



חברות הסטארט אפ הישראליות וויטקום (Witcom) ורדיוטל (RadioTel), העוסקות באספקת פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב, מתמזגות.



ויטקום ורדיוטל רושמות כיום מכירות נאות יחסית לחברות סטארט אפ. ההכנסות של ויטקום מגיעות כיום לכ-5 מיליון דולר בשנה ושל רדיוטל לכ-2.5 מיליון דולר בשנה. למרות זאת, הגיעו בעלי המניות שלהן למסקנה כי מדובר במכירות קטנות יחסית למתחרותיהן, וכי החברות יתקשו לשרוד בתחרות בשוקי העולם.



לפיכך הובילו בעלי המניות את מהלך המיזוג, שאמור למנף את היכולות של שתי החברות לקצב מכירות של כ-10 מיליון דולר בשנה. בשתי החברות הועסקו לפני המיזוג כ-48 עובדים. המיזוג כלל פיטורים של מספר עובדים, ועם השלמת המהלך תעסיק החברה הממוזגת כ-40 עובדים. זהות מנכ"ל החברה הממוזגת טרם נקבעה.



וויטקום מיקנעם, עוסקת בפיתוח מערכות תקשורת אלחוטיות מטיפוס נקודה לנקודה (Point-to-Point). החברה נוסדה ב-1997 על ידי חברת RDC. על בעלי מניותיה נמנים קרן אתגר, בנקי ההשקעות נומורה היפאני ו-ABN AMRO ההולנדי, כלל אלקטרוניקה, וחברת ההשקעות האמריקאית East West Ventures, RDC, דסק"ש, אלרון, קרן קומסור, קרן אסנד, וד"ר אנדרו ויטרבי, ממייסדי קואלקום.



רדיוטל מאור יהודה, מספקת פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב המבוססים על טכנולוגיות SDH/SONET ו-IP להעברת נתונים וקול. החברה נוסדה בשנת 1997 על ידי רוני לוי וטוביה ברק. על המשקיעים של החברה נמנים כלל, קבוצת הייבלום, קומסור, פורמולה, מייסל, אי.סי.אי, קבוצת שמרוק וקרן הון סיכון יוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully