וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק נדל"ן מקיימת מגעים לרכישת השליטה בנצבא אחזקות

הרצל לקס

24.9.2003 / 11:16

דדי בורוביץ', מבעלי גרנית המחזיקה במניות מיעוט בנצבא, מסר ל-TheMarker: "הלוואי שתשובה ייכנס ויקנה אותנו החוצה, כדי שאפשר יהיה לפרק את החבילה המסובכת הזאת"



דלק נדל"ן מאשרת היום את הידיעות בדבר קיום מגעים לרכישת השליטה בנצבא אחזקות, שבשליטת אגד.



הבוקר פורסם ב"ידיעות אחרונות" כי יצחק תשובה, בעל השליטה בדלק , מתכוון להצטרף, באמצעות החברה הבת דלק נדל"ן, לקבוצת רוכשים שמנהלת מגעים עם אגד בנוגע לרכישת השליטה בנצבא התנחלות, המחזיקה בכ-63% מנצבא אחזקות הבורסאית.



הרוכשים אליהם מעוניינת דלק להצטרף הם יגאל אהובי ודודי עזרא, שמנהלים מזה כחצי שנה מגעים לרכישת השליטה בנצבא התנחלות, בעיסקה שהיקפה נאמד בכ-160 מיליון דולר.



דלק נדל"ן כבר הודיעה כי היא מנהלת מגעים עם בעלי מניות אחרים בנצבא אחזקות, שבמניותיה מחזיקים גם גמול (12.3%), גרנית (9.82%) ואשטרום נכסים (9.55%), וכי היא מצפה להגיע לשיעור אחזקה של עד 19% כתוצאה מעסקות אלו. דדי בורוביץ', הנמנה על בעלי השליטה בגרנית, מסר ל-TheMarker כי "הלוואי שתשובה ייכנס ויקנה אותנו החוצה, כדי שאפשר יהיה לפרק סוף סוף את החבילה המסובכת הזאת". יחד עם זאת ציין בורוביץ' כי להערכתו, בשל מורכבות העסקה, הסיכויים שדלק תרכוש לבסוף את השליטה בנצבא אינם גבוהים.



נצבא אחזקות פועלת באמצעות חברות מוחזקות בעיקר בענף הנדל"ן, בפיתוח מרכזים מסחריים וחניונים המושכרים בעיקר לאגד, והיא נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן הגדולות בארץ. נצבא סבלה לאחרונה מהורדת דירוג של מעלות בעקבות הקשיים שהתעוררו בנושא שינוי מבנה הבעלות בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully