וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-UBS אופטימיים בנוגע לאם סיסטמס: מעלים תחזית ההכנסות לשנה הנוכחית ל-112 מיליון דולר

אלי דניאל

25.9.2003 / 10:19

צופים כי ההכנסות ממכירת ה-DiskOnKey יגיעו השנה ל-73 מיליון דולר; "למרות התחרות העזה בשוק, אם סיסטמס תישאר בו שחקנית מפתח"; מעלים ההמלצה ל"קנייה" במחיר יעד של 20 דולר



בנק ההשקעות השווייצי UBS מפרסם הבוקר עדכון להמלצתו למניית חברת אם סיסטמס , העוסקת בפיתוח ובייצור רכיבי זיכרון מבוססי פלאש עבור מחשבים ומוצרים מבוססי מחשב. האנליסטים סטיבן לוי ויונתן האלף מעלים את המלצתם למניה מ"נייטרלי" ל"קנייה" תוך שהם משדרגים מעלה את מחיר היעד ל-20 דולר - 24% מעל מחיר השוק.



לוי והאלף מתייחסים לנישה בה פועלת החברה ומציינים כי מאז השקת ה-DiskOnKey בשלהי שנת 2000, צמח שוק ה-USB (Universal Serial Bus) בקצב מהיר ומספר היחידות הנמכרות הגיע בשנה החולפת ליותר מ-4.5 מיליון יחידות. צמד האנליסטים סבורים כי צמיחה זו עתידה להימשך ומספר היחידות הכולל יגיע השנה ליותר מ-12 מיליון יחידות. השניים מזכירים מספר מחקרים לפיהם הדרישה למוצר עשויה להגיע ל-80 מיליון יחידות בשנת 2007, ולהערכתם בתוך שלוש שנים ההכנסות הכוללות בשוק זה יגיעו ליותר ממיליארד דולר.



"למרות התחרות העזה בשוק, אם סיסטמס תישאר בו שחקנית מפתח" מעריכים שני האנליסטים הצופים שהכנסות החברה ממכירת מוצר ה- DiskOnKeyיגיעו השנה ל-73 מיליון דולר ובשנה הבא ל-127 מיליון דולר. תחזית ההכנסות הכוללות של לוי והאלף לרבעון השלישי והרביעי מעודכנת כלפי מעלה - הכנסות של 29.2 מיליון דולר ואיזון בשורה התחתונה, ברבעון הנוכחי, והכנסות של 35.3 מיליון דולר ורווח של 3 סנט למניה, ברבעון הבא.



שני האנליסטים סבוריים כי בשנה הנוכחית יגיעו ההכנסות של אם סיסטמס לרמה של 112 מיליון דולר ובשנה הבאה צפויות הכנסות של 184 מיליון דולר. באשר לתחזית לשורה התחתונה, הרי שהשנה עתידה אם סיסטמס להגיע לאיזון בשורה זו ובשנה הבאה צפוי רווח של 12 מיליון דולר.



בעקבות ההסכם עליו חתמה אם סיסטמס לפני כחודשיים עם טושיבה היפנית בנוגע לפיתוח וייצור משותף של שבבי פלאש, מעריכם לוי והאלף כי שיעורי הרווחיות של החברה הישראלית עשויים לעלות. הסכם זה מבטיח לאם סיסטמס אספקה של פלאשי NAND במחירים אטרקטיביים, ובעקבותיו מעלים שני האנלסיטים את תחזיתם לשיעור רווח גולמיים של 32.4% בשנה הנוכחית ו-33.5% בשנה הבאה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully