וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80% מהמנהלים לא מאמינים כי המשק ייצא מהמיתון בשנה הקרובה

עינב בן יהודה

25.9.2003 / 11:39

כך עולה מסקר דן אנד ברדסטריט. 65% מהמנהלים הבכירים תומכים בתוכנית הכלכלית של שר האוצר. 55% מעריכים כי שיעור האבטלה בשנה הבאה יהיה גבוה מ-10.6%

80% מהמנהלים הבכירים בישראל אינם מאמינים שהמשק ייצא מהמיתון בשנה הבאה, כך עולה מסקר שערכה חברת דן אנד ברדסטריט ישראל בקרב מנהלים בכירים המדורגים בשנתון דנס-100, המדרג את צמרת המשק הישראלי, לקראת ראש השנה תשס"ד. מהסקר עולה כי 65% מהמנהלים הבכירים תומכים בתוכנית הכלכלית של שר האוצר.

50% מהנשאלים ציינו כי האינפלציה תהיה נמוכה יותר מיעד האינפלציה, העומד על 3%. 40% מהנשאלים אמרו שהאינפלציה תהיה קרובה ל-3% ו-10% מהנשאלים אמרו שהאינפלציה תהיה גבוהה מ-3%.

עוד עולה מהסקר כי 55% מהמנהלים מעריכים כי שיעור האבטלה יהיה בשנה הבאה גבוה מ-10.6%, כפי שהוא כיום, 35% העריכו כי שיעור האבטלה יישאר יציב, ו-10% העריכו כי שיעור האבטלה יקטן בשנה הבאה.

מתשובותיהם של המנהלים עולה כי מרביתם סבורים שמהלך מדיני, שבעקבותיו תקטן התלות בתקציב הביטחון בליווי השקעות ממשלתיות יחלצו את המשק מהמצב הקשה. רובם מאמינים כי הפגיעה בחינוך, בבריאות וברווחה, קשה מדי וניתן היה להקטינה באמצעות הקטנת הוצאות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully