וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאינד ו-CSG יספקו פתרונות משותפים ל-IP; מנכ"לית מאינד: "אנחנו פתוחים לשת"פ דומה גם עם אמדוקס וקונברג'יס"

גתית פנקס

25.9.2003 / 12:08

מוניקה אייזינגר: "המוצר של קיינן מתמקד בעיקר בפתרון קצה-אל-קצה עבור סלולר ואנחנו מספקים את את הקשר לרשת ה-IP; מעגלי המכירה ארוכים אך תהיה להסכם השפעה ב-2004"



לאחר חצי שנה של מחקר ופיתוח משותף, הודיעה היום חברת הבילינג מאינד סי.טי.איי מיוקנעם על שיתוף פעולה עם CSG מערכות בהצעת פתרונות משותפים לספקיות תקשורת המעוניינות לספק שירותי IP ומחפשות מענה ל-Pre-Paid ו-Post-Paid - תמיכה בלקוחות לפני ולאחר התשלום.



בדצמבר 2001 רכשה חברת CSG את חטיבת הבילינג של לוסנט, Kenan, תמורת 300 מיליון דולר במזומן וכיום נסחרת CGS לפי שווי שוק של כ-790 מיליון דולר. "המוצר של קיינן מתמקד בעיקר בפתרון קצה-אל-קצה עבור סלולר", אומרת היום מוניקה אייזינגר, יו"ר, נשיאת ומנכ"לית מאינד, "אך עם הכניסה של לקוחותיה לשירותי IP היא נזקקת לפתרון המאפשר את הקשר לרשת, קרי: Mediation, וכן פרה-פייד ל-IP. יצרנו קשר עם CSG והצענו לה לשלב כוחות כך שבמקום שיפנו את הלקוחות שלהן לפתרון אחר מחוץ למעטפת של CGS לחברה מתחרה, הם יוכלו להציע פתרון כולל".







החברות ישלבו בין פתרון ה-iPhonEX של מאינד לפתרון ה-CSG Kenan עבור רשתות IP ושירותי קול על גבי רשתות אלה. אייזינגר אומרת כי האינטגרציה בין המוצרים היא שקופה לחלוטין וכעת, החברות משווקות את הפתרון לספקיות תקשורת המעוניינות להכנס לתחום ה-IP.



"זו פעם ראשונה שאנחנו משתפים פעולה עם CSG, וזו הצלחה מבחינתנו שכן לרוב חברת בילינג אחת מפחדת מן האחרת, שהיא בעצם מתחרתה, והן אינן משתפות פעולה. אנחנו פתוחים לשתף פעולה בנושא זה ונושאים אחרים גם עם שתי החברות הגדולות האחרות בתחום, אמדוקס וקונברג'יס". בכל הנוגע להידוק הקשר עם CSG כולל רכישה אפשרית של מאינד אומרת אייזינגר כי "העתיד יגיד לגבי שיתופי פעולה נוספים עימם. רכישה לא עומדת כרגע על הפרק".



במאינד מקווים כי הקשר הנוכחי עם CSG יגדיל את הכנסות החברה, ממש כפי שעשו הקשרים עם סיסקו, אלקטל ואריקסון, שהיו במתכונת דומה. "עם מחזורי המכירה הארוכים היום קשה לדעת מתי תהיה לכך השפעה על התוצאות הכספיות שלנו, אבל נראה כי יהיה זה ב-2004 בוודאות", אומרת אייזינגר, "הבנו שאם אנחנו רוצים חלק נכבד מהשוק אנחנו צריכים להתחבר עם פרטנרים חזקים ולהציע במשותף פתרון כולל לבסיס הלקוחות שלהן".



שווי השוק של מאינד בבורסת הנאסד"ק ותל אביב הוא כ-75 מיליון דולר לאחר עלייה של 42% מתחילת הרבעון השלישי. החברה ייצרה ברבעון השני של השנה הכנסות של 3.1 מיליון דולר (צמיחה של 24% מהרבעון המקביל) ודיווחה על רווח של 806 אלף דולר או 4 סנטים למניה. כמו כן, החברה הודיעה על תוכנית חלוקת דיווידנדים על רקע העובדה שייצרה במשך 7 רבעונים רצופים תזרים חיובי מפעילות, כאשר הראשון הוא בהיקף 3 מיליון דולר. כיום עתודות המזומנים של החברה מכילות 45.7 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully