וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לפורמולה ויז'ן: החברה הבת טרנסטק קונטרול חתמה על עסקה בהיקף של 7.5 מיליון דולר

אלי דניאל

25.9.2003 / 13:00

החברה, המוחזקת בשיעור של 65%, תספק לשדה התעופה החדש הנבנה בבנגקוק מערכת בקרה לתאורת מסלולים; אספקת המערכת תושלם עד תום שנת 2004



דני גולדשטיין, בעל השליטה בפורמולה ויז'ן , לא רווה יותר מדי נחת מהחברה בשנה וחצי האחרונות לאחר שהחברה הפסידה בתקופה זו כ-90 מיליון שקל. אבל היום מגיעה הודעה חיובית מכיוון פורמולה ויז'ן, כאשר חברת הבת, טרנסטק קונטרול, מדווחת על חוזה בתאילנד בהיקף של כ-7.5 מיליון דולר.



כך, טרנסטק זכתה במכרז לאספקת מערכת בקרה לתאורת מסלולים בשדה תעופה הבינלאומי החדש הנבנה בבנגקוק. המערכת כוללת שליטה על כל מערכות הניווט הויזואליות, מערכות בקרת הסעה ואמצעים לפעילות במזג אויר קשה וראות נמוכה. טרנסטק אשר תתפקד כקבלן הראשי בפרויקט, אמורה לסיים את אספקת מערכת הבקרה עד לתום שנת 2004.



טרנסטק הוקמה בשנת 1986 מוחזקת ע"י פורמולה ויז'ן בשיעור של כ-65%, כאשר ביתרת המניות מחזיקים בנק דיסקונט וקבוצה של המייסדים והעובדים. מרכז הפיתוח וההנהלה של החברה נמצאים בהרצליה ומשרדי חברת הבת - Transtech Airport Solutions, המשווקת את מוצרי החברה ברחבי העולם, נמצאים בארה"ב.



שמחה אורנשטיין, מנכ"ל טרנסטק קונטרול, מסר כי "מדובר באחד הפרויקטים היוקרתיים ביותר בתחום שדות התעופה בעולם. טרנסטק זכתה השנה גם בחוזה לאספקת מערכת הבקרה של שדה התעופה החדש הנבנה ב-Guangzhou שבסין. חוזים אלה מבססים את מעמדה של החברה כגורם מוביל בתחום מערכות הבקרה האווירית בעולם".



פורמולה ויז'ן סיימה את הרבעון השני של השנה עם ירידה של כ-26% בהכנסותיה לרמה של 55 מיליון שקל. בשורה התחתונה שלה הראתה פורמולה וזי'ן הפסד נקי של כ-21 מיליון שקל, הרעה ניכרת בהשוואה לרווח של כ-1 מיליון שקל שנרשם ברבעון המשני של שנת 2002. ההפסד ברבעון החולף הביא לכך שהגירעון בהונה העצמי של פורמולה ויז'ן תפח ב-30 ביוני 2003 עד לרמה של 55 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully