וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזילי סיים את הפרק הציבורי: הצעת הרכש לפידלטי נענתה והמניה תימחק מהמסחר

הרצל לקס

25.9.2003 / 13:32

ברזילי העלה את מחיר הצעת הרכש מ-90 ל-95 שקל למניה לאחר שההצעה הקודמת לא נענתה; מחיקת המסחר באה על רקע הידיעות סביב הפסדי העתק של פידלטי מפעילות בנגזרים



יעקב ברזילי השלים היום את ההליך של מחיקת פידליטי מהמסחר בבורסה. ברזילי, שהחזיק קודם להצעה 92.49% ממניות פידליטי, פירסם הצעת הרכש במחיר של 95 שקל למניה אליה נענו בעלי מניות המחזיקים בכמעט 7% ממניות החברה. ליתר המניות תבוצע רכישה כפויה.



ברזילי עידכן לפני כשבוע את הצעת הרכש שלו ממחיר של 90 שקל ל-95 שקל למניה, לאחר שההצעה הראשונה לא זכתה לשיעור היענות מינימלי.



הצעת הרכש והמחיקה מהמסחר באה על רקע הידיעות על הפסדי עתק שנגרמו לפידליטי בהיקף של כ-60 מיליון שקל מעסקות בנגזרים שנערכו ביולי ובאוגוסט. ההפסדים קטעו רצף של רווחיות בן 18 חודשים שהציגה החברה בהנהלתו של ברזילי. ברזילי זכה בין השאר לכינוי "אשף פיננסי" ו"קוסם", בשל הפעילות המוצלחת שלו בהשקעה ובעסקות עתידיות ונגזרים עד לאותה נפילה בקיץ האחרון.



ברזילי, משיאני השכר בין מנהלי החברות הציבוריות שממילא מחזיק ביותר מ-90% ממניות החברה, ניסה למחוק את החברה מהמסחר לפני כשלוש שנים וכשל. לאחר גל הפרסומים שעוררו הפסדי החברה בקיץ האחרון מאס ברזילי בחשיפה הציבורית והחליט להפוך את החברה לפרטית באמצעות הצעת רכש נחושה יותר מזו הקודמת, מהלך שהגיע לידי סיום היום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully