וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיינים חדשים לאל-על, דיינרס ורשת H&O

איילה צורף

25.9.2003 / 13:45

כ.א.ל מעלה מסע פרסום ראשון לדיינרס פלטינום, אל על יוצאת במסע פרסום תדמיתי לקראת ראש השנה ורשת האופנה H&O מקדמת את קולקציית החורף



חטאים ראשונים



חברת כרטיסי האשראי כ.א.ל מעלה מסע פרסום ראשון לכרטיס האשראי דיינרס פלטינום, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס. עד כה לא זכה המוצר לפרסום כלשהו, אמרו בחברה. בסרטון הפרסומת נראה איש עסקים צעיר שמגיע לשמיים; בין גיהינום לגן עדן ממתין לו פקיד קבלה, השולף את דף החשבון של חייו, ומונה את כל חטאיו, קטנים כגדולים. הצעיר מציע לשלם עליהם באמצעות כרטיס האשראי דיינרס פלטינום.



אל על מברכת



אל על יוצאת במסע פרסום תדמיתי, שבו היא "מברכת את עם ישראל בשנה טובה". הפרסומת, שתעלה היום בערוצים 2 ו-10, תימשך שבוע. זהו סרטון הפרסומת הראשון שהפיק עבור החברה משרד הפרסום החדש שלה, מקאן ארקיסון. "הקמפיין הוא חלק מאסטרטגיית החברה התומכת באישיות המותג, המשדר ישראליות ובינלאומיות ומחזק את תחושת השייכות", נמסר מהחברה.



גלית גוטמן מתפשטת גם בחורף



רשת האופנה H&O תעלה בשבוע הבא מסע פרסום חדש לקולקציית החורף, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל, בכיכובה של גלית גוטמן. מסע הפרסום, שסיסמתו "H&O - זה רק נראה יקר", הוכן בידי באומן בר ריבנאי, והוא כולל פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, פרסום בנקודות המכירה וקטלוג, שיופץ ב700- אלף עותקים. לדברי ישראל פלג, יו"ר הדירקטוריון של H&O, סקרים שערכה החברה הראו כי גוטמן משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג - אופנתיות, חדשנות והורות צעירה. גם בקמפיין הנוכחי מופיעה גוטמן בהלבשה תחתונה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully