וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה נגד "קול ישראל": משדר תעמולה

רוני קורן-דינר

25.9.2003 / 14:49

ביקשה את התערבות היועמ"ש בהסרת התשדיר הקורא לחתום על עצומת תמיכה בהסדר השלום של עמי איילון וסרי נוסייבה

הרשות השנייה ביקשה השבוע את התערבותו של היועץ המשפטי לממשלה בהסרת תשדיר המשודר ב"קול ישראל" ומהווה לטענתה תעמולת בחירות. מדובר בתשדיר "המפקד הלאומי", הקורא לאזרחים לחתום על עצומת תמיכה בהסדר השלום שמציעים עמי איילון וסרי נוסייבה. לטענת הרשות השנייה, זהו תשדיר המפר את כללי הרשות האוסרים פרסומים העוסקים בנושאים השנויים במחלוקת פוליטית או אידיאולוגית בציבור. הרשות השנייה מצדה הורתה לתחנות הרדיו האזורי שבפיקוחה להימנע מלשדרו.

"התנהלות מנהלי 'קול ישראל' שמה את תחנות הרדיו האזורי, שומרות החוק - ללעג", מסרה סמנכ"ל הרדיו ברשות, נאוה בת-צור, וציינה כי אין זו הפעם הראשונה שהרשות נאלצת לפנות ליועמ"ש בגין הפרת כללים ע"י "קול ישראל".

בתגובה מסר דובר רשות השידור אורן הלמן: "רשות השידור דוחה מכל וכל את טענותיה של הרשות השנייה. רשות השידור פועלת ע"פ הוראות החוק, כולל בעניין אישור התשדיר האמור. צר לנו על שהרשות השנייה שיחררה את עצמה מכל מושגי האתיקה וההתנהגות הקולגיאלית המתחייבים ממערכת יחסים בין גופים עיתונאיים. מבלי לרדת לסגנונה של הרשות השנייה, נייעץ לה ליטול קורה מבין עיניה ולהשליט סדר בביתה היא ולהיות מקצועית ועניינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully