וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינקוב מרגיע את הנהלות חברות הכבלים: "בינתיים אני נשאר בתפקיד"

ערן גבאי

25.9.2003 / 15:00

על רקע המבוי הסתום אליו נקלע המיזוג הודיע בלינקוב אתמול לבעלי המניות על כוונתו לעזוב את תפקידיו כמנכ"ל המיועד של חברת הכבלים הממוזגת וכמנכ"ל ערוצי זהב

רם בלינקוב, המנכ"ל המיועד של חברת הכבלים המשותפת, שהודיע אתמול לבעלי המניות בכבלים על רצונו לעזוב את התפקיד, אמר היום בישיבת הנהלה בערוצי זהב בהרמת כוסית בתבל ולמקורביו כי "בינתיים הוא נשאר בתפקידו".

אתמול דיווחנו שבלינקוב הודיע לבעלי המניות בכבלים על כוונתו לעזוב את תפקידיו כמנכ"ל המיועד של חברת הכבלים הממוזגת וכמנכ"ל ערוצי זהב. זאת, על רקע המבוי הסתום אליו הגיע מיזוג הכבלים והקשיים בין בעלי המניות בניסיון להגיע להסכמות על איחוד תפעולי מלא של שלוש המערכות של החברות.

קיימת הערכה שהודעתו של בלינקוב מאתמול נועדה לאיים בעזיבה, אך לא בהכרח תוביל לעזיבתו את תעשיית הכבלים. עם זאת, לבעלי המניות בכבלים יש כיום אינטרסים שונים ביחס למיזוג שלוש החברות, ואלה לא בהכרח יאפשרו את המשך עבודתו של בלינקוב לאורך זמן. לאחרונה התברר סופית שמיזוג הכבלים אינו בר ביצוע בזמן הקרוב לאור התנגדות המפקח על הבנקים להסדרי האשראי בחברות הכבלים.

אם יפרוש בלינקוב תוטל על בעלי המניות בכבלים המשימה למנות מחליף במהירות, שאחרת בהיעדר מנכ"ל שירכז את פעילותן המשותפת של שלוש חברות הכבלים עשוי להיפגע סיכוי החברות לקבל מחדש את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, להמשך שיתוף הפעולה בתחום השיווק והתוכן בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully