וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה ספירת הקולות השנייה של אסיפת בעלי המניות בבזק - הושג רוב דחוק של 75.08% - מעט יותר מ-200 אלף מניות

ערן גבאי

25.9.2003 / 16:21

ההחלטה תאפשר את הקצאת יתרת המניות למדינה בתמורה לכ-275 מיליון שקל נוספים; הספירה הראשונית קבעה כי יש רוב של 75.065% להחלטה להגדיל את ההון הרשום של בזק



הספירה הראשונית של קולות ההצבעה באסיפת בעלי המניות בבזק היום מורה על רוב של 75.065% להחלטה להגדיל את ההון הרשום של בזק לטובת הקצאת יתרת המניות למדינה בתמורה לכ-275 מיליון שקל נוספים.



עו"ד אלקס הרטמן, כונס הנכסים מטעם הבנקים של מניות זאבי בבזק, ביקש לערוך ספירת קולות נוספת כדי לאמת את התוצאות. מאחר שההפרש בין רוב של 75% לבין היעדר רוב נאמד בכ-150 אלף מניות בלבד. הספירה השנייה הסתיימה והצביעה על רוב של 75.08%.



אסיפת בעלי המניות של בזק אישרה היום, כאמור, את הגדלת ההון הרשום למרות התנגדותו של עו"ד אלקס הרטמן לאחר שבבזק פעלו באינטנסיוויות להביא בעלי מניות ולנטרל את 19% של הרטמן.



שופטת בית המשפט המחוזי ורדה אלשיך החליטה דווקא הבוקר להתיר לכונס הנכסים של מניות זאבי בבזק מטעם הבנקים, עו"ד אלקס הרטמן, להצביע נגד הגדלת ההון הרשום של בזק באסיפת בעלי המניות היום וקבעה כי "בעבר הסכימה המדינה לקביעת מחיר מינימום למניות ובכך בעצם גילתה דעתה כי עקרונית יש גם יש לקבוע מחיר מינימום, קרי רף תחתון מתחתיו לא תמכור המניות. המחלוקת יכולה להיות היום בעניין סכום המינימום".



עוד קבעה השופטת כי עמדת הרטמן איננה כרוכה בשרירות גרידא, אלא באה להגן על אינטרס לגיטימי של הבנקים. "אין ולא היה מקום לטעון כנגד הכונס כי פעל בניגוד לחובת האמון שמטיל חוק החברות על בעלי מניותיה של חברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully