וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היבואן של המדינה

אסף בר-שי / הגה

25.9.2003 / 13:05

סיכום תשס"ג ברחוב המסגר, חלק ה' - דלק מוטורס: היו שעלו והיו שירדו - אבל מאזדה ופורד רק התחזקו השנה



דלק מוטורס, מסתבר, מבינה יותר מכולם את שוק הרכב הישראלי. אם יש פריחה כלכלית, או שהמיתון שולט, פורד - ובעיקר מאזדה - מצליחים להימכר היטב. גם השנה נמכרו הרבה מכוניות של מאזדה ופורד - ללקוחות פרטיים ולציי רכב. על יורשת העצר של מאזדה לנטיס ועל כיבוש שוק הטנדרונים בידי פורד.



מאזדה. הולכת על 6



מאזדה לנטיס - אאוט; מאזדה3 - אין. המכונית החדשה אמורה להמשיך את ההצלחה הכבירה של מאזדה בשוק הישראלי ולחזק את היבואן שמחזיק בעצמו (עם מותגיו - מאזדה ופורד) כרבע משוק הרכב הישראלי. השנה החולפת עמדה בסימן המשפחתית/מנהלים מאזדה6, שהחזיקה בעצמה בחלק ניכר משוק המנהלים. לנטיס המשיכה להימכר במספרים גדולים - כמעט רק לציי רכב.



מלבד המשפחתית החדשה, 3, אולי תגיע השנה לישראל (תלוי במחיר) גם מכונית הסופר-מיני שמחליפה את דמיו ועונה לשם "2".

פורד. טרפה את הכללים



דלק מוטורס, יבואנית פורד, יודעת את עבודת המכירות (ע"ע מאזדה). פורד הציגה השנה זינוק מרשים במכירות, וזאת בעיקר בזכות שני דגמים. הטנדרון החדש, קונקט, טרף את הקלפים בשוק הטנדרונים ומכר כבר עם הגעתו יותר כלי רכב מרנו קנגו, פיאט דובלו או סיטרואן ברלינגו.



הדגם השני הרבה יותר ותיק - פורד פוקוס, המשפחתית/קומפקטית, חדרה השנה במשנה מרץ לשוק הליסינג ושאר ציי הרכב. אולי כחלופה מעניינת יותר למאזדה לנטיס.



במהלך השנה ימשיך כנראה המותג לשמור על כוחו עם אותן האסטרטגיות. עד סוף תשס"ד אנו עשויים לפגוש בישראל את פורד פוקוס החדשה כמו גם את המיני ואן הקומפקטי שמתבסס עליה (C מקס) ואולי גם את המיקרו-ואן - פיוז'ן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully